خبرگزاری کار ایران

فرماندار ساری خبرداد؛

آمادگی ساری برای برگزاری چهاردهمین دوره ریاست جمهوری/۴۶۹ شعبه اخذ رای

آمادگی ساری برای برگزاری چهاردهمین دوره ریاست جمهوری/۴۶۹ شعبه اخذ رای
کد خبر : ۱۴۹۶۱۱۹

فرماندار ساری با اشاره به فراهم بودن تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات پرشور چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در مرکز استان، گفت: زیرساخت و اقدامات لازم برای این منظور فراهم شده است.

به گزارش ایلنا، محمدعلی نوبخت صبح پنج‌شنبه  در جلسه شورای اداری شهرستان ساری با تبریک دهه امامت و ولایت گفت: این دهه بسیار حائز اهمیت است، باید با همکاری مدیران دستگاه‌های اجرایی نتیجه مطلوبی را در این هفته رقم بزنیم.

وی به انتخابات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به عنوان مهم‌ترین رویداد اشاره کرد و افزود: ۴۶۹ شعبه اخذ رای برای برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در این شهرستان تعیین شد که از این تعداد ۳۵۰ شعبه اخذ رای ثابت و ۱۱۹ شعبه اخذ رای سیار است.

فرماندار ساری گفت: از ۴۶۹ شعبه اخذ رای ۲۶۵ شعبه شهری و ۲۰۴ شعبه روستایی است، همچنین از این تعداد ۵۷ شعبه اخذ رای برادران و ۵۹ شعبه اخذ رای خواهران و ۳۴۵ شعبه در شهرستان ساری مختلط است.

نوبخت با بیان اینکه انتخابات یکی از مهم‌ترین مولفه‌های حفظ امنیت مردم و اقتدار کشور است، گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات سالم و صیانت از آرای مردم اتخاذ شده است.

وی افزود: هر نامزدی را که مردم انتخاب کنند ما نیز به آن احترام می‌گذاریم اما آنچه برای ما حائز اهمیت است اینکه جمهوری اسلامی ایران در عرصه داخلی و خارجی تحول و پیشرفت داشته باشد.

نوبخت با بیان اینکه هر ۶ کاندیداها که مورد تایید شورای نگهبان بوده‌اند برای ما قابل احترام هستند، گفت: آنچه در مناظره‌ها نمود دارد این است که همه کاندیداها به دنبال تغییر و تحول هستند.

فرماندار مرکز استان با تاکید بر رعایت کردن اخلاق سیاسی و امتناع از توهین و تهمت، افزود: باید سبک سیاسی دولت سیزدهم را مدنظر قرار دهیم و تلاش کنیم تا مشارکت افزایش پیدا کند زیرا مشارکت باعث مشروعیت نظام سیاسی می‌شود.

وی ایران آباد و آزاد را مهم‌ترین مطالبه دانست و ادامه داد: قدرت مربوط به همه جریانات است؛ باید از همه قدرت‌ها و جریان‌های سیاسی استفاده کنیم.

نوبخت با بیان اینکه احساسات اجتماعی را به خرد اجتماعی تبدیل کنیم از آمادگی کامل شهرستان ساری برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خبر داد.

وی با بیان اینکه بهره‌برداری از امکانات و ظرفیت‌های دولتی به نفع یا علیه داوطلبان انتخاباتی ممنوع است، افزود: دستگاه‌های دولتی حق مداخله و جهت‌گیری ندارند و تنها مردم تصمیم گیرنده هستند.

فرماندار ساری همچنین با قدردانی از شهردار ساری به واسطه اجرای برنامه‌های مناسبتی از افتتاح فاز نخست پارک شهید نوبخت در سفر آخر رئیس جمهور شهید در ساری خبر داد و گفت: فاز نخست پروژه سیدالشهدای خدمت( پل تا پل) در مرکز استان به‌زودی افتتاح می‌شود.

نوبخت در بخش دیگر از سخنانش با تاکید بر صرفه‌جویی در مصرف به مدیریت مصرف انرژی توسط دستگاه‌های مربوطه اشاره کرد و افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی و اداری مصرف برق را مدیریت کنند.

وی همچنین از شهرداران و مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست نسبت جذب اعتبارات اهتمام ویژه داشته باشند.

نوبخت به فعالیت حوزه کشاورزی اشاره کرد و تلاش‌های این حوزه در بخش کشاورزی قدردانی کرد.

فرماندار مرکز استان این را هم گفت: با وفاق و همدلی که بین مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان وجود دارد در هشتم تیرماه حماسه دیگری را خلق خواهیم کرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز