خبرگزاری کار ایران

عضو ستاد متخصصان، نخبگان و کارآفرینان دکتر پزشکیان:

باید دوم خرداد دیگری رقم زنیم/ در شرایط کنونی، سکوت گناه بزرگی است/ قشر تحصیلکرده شجاعانه به میدان بیاید

باید دوم خرداد دیگری رقم زنیم/ در شرایط کنونی، سکوت گناه بزرگی است/ قشر تحصیلکرده شجاعانه به میدان بیاید
کد خبر : ۱۴۹۵۶۸۳

عضو ستاد نخبگان، متخصصان و کارآفرینان ستاد دکتر پزشکیان در قزوین گفت: امروز بارقه ای از امید جرقه زده، بیایید این آتش را شعله ور و مثل ٢ خرداد حرکتی رقم بزنیم؛ حمایت از دکتر پزشکیان منجر به آسایش و رفاه و آزادی بیشتر بشود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، دکتر نقی رحمانی، متخصص گوش، حلق و بینی در مراسم افتتاحیه ستاد نخبگان، متخصصان و کارآفرینان دکتر پزشکیان در قزوین اظهار کرد: باید حرکتی مناسب برای کاری بزرگ در حد خودمان و در حد استان و شهرو محیطی که در آن حضور داریم شکل دهیم.

وی عنوان کرد: سال ۵۶ به واسطه استاد ابراهیم صفاری با انقلاب و کلمه انقلاب و کلمه امام آشنا شدم و کم‌کم به جلسات قران میرفتم و در گوش ما قرآن و  نهج البلاغه و عدالت علی و مفاهیمی که این مفاهیم حاکی از به دست اوردن حقوقی به جا مانده از طول تاریخ از انسان و انسانیت خوانده میشد را تجربه میکردیم و با این دیدگاه انقلاب در سال ۵٧ به پیروزی رسید.

رحمانی گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن ۵۷ قانون نوشته شد و بر اساس آن قرار بود ایران بر مبنای دو کلمه جمهوریت و اسلامیت بچرخد، آنچه ما از قران و نهج البلاغه یاد گرفتیم مبنای حرکت ما شد و همه اقشار حرکت کردند و این انقلاب شکل گرفت اما امروز که ۴۵ سال از آن روز ها میگذرد من گاهی فکر میکنم در کجای این سیستم جمهوریت معنا دارد و در کجا اسلامیت؟ بر همین اساس در زمان‌های مختلف ۵ نامه به رهبر انقلاب نوشتم و در آن به موضوعاتی که جمهوریت و اسلامیت را تحت شعاع قرار داده اشاره کردم.

عضو ستاد متخصصان نخبگان و کارآفرینان دکتر پزشکیان در قزوین بیان کرد: آنچه که از دین دیده بودم عامل حرکت من به این سو شد اما امروز جایگاه آن مفاهیم نیست و جایگاهی که ما برای آن انقلاب کرده بودیم تغییر مفهوم داده است.

این پزشک متخصص گفت: فضایی در کشور هست که همه قشر تحصیلکرده و سایرین باید مردانه و شجاعانه به میدان بیایند و نگذاریم طوماری برایمان بپیچند و  طناب را محکم به ما ببندند و اگر هم عکس این روی دهد مطلوب جوان و قشر تحصیل کرده نیست.

رحمانی تبیین کرد: امروز بارقه ای از امید جرقه زده، بیایید این آتش را شعله ور و مثل ٢ خرداد حرکتی رقم بزنیم؛ حمایت از دکتر پزشکیان منجر به آسایش و رفاه و آزادی بیشتر بشود.

وی با بیان این موضوع که بدترین اتفاق ممکن ناامیدی است گفت: اگر همه ساکت بشویم و کنار بکشیم ضرر بیشتری میکنیم، اگر همه پای صندوق رای بیایند از ناامیدی مطلق بیرون میرویم، در شرایط کنونی قطعا سکوت گناه بزرگی است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز