خبرگزاری کار ایران

فرماندار بروجرد ؛

حل مشکل ترافیک این شهرستان یکی از نیازهای مردم است

حل مشکل ترافیک این شهرستان یکی از نیازهای مردم است
کد خبر : ۱۴۸۷۱۹۹

فرماندار بروجرد گفت: رفع مشکل ترافیک این شهرستان یکی از مطالبات و خواسته‌های مردم است .

 به گزارش ایلنا، مسلم مرادی امروز سه شنبه در جلسه شورای ترافیک با بیان اینکه  هسته مرکز شهر در ساعاتی از روز به طور کامل مسدود و برای مردم آزاردهنده است، اظهار کرد: برای حل این مشکل شهرداری، شورای شهر، پلیس و معاونت مرتبط در فرمانداری باید با اولویت و فوریت نسبت به ارائه طرح و حل این مشکل اقدام کنند و با تشکیل اتاق فکر برای حل این مشکل ابعاد مختلف مورد بررسی و در جلسه بعدی شورای ترافیک تصمیم جدی گرفته شود.

وی به بررسی طرح ساماندهی ترافیک هسته مرکزی شهر با مشاوره دانشگاه آیت الله بروجردی اشاره کرد و افزود: این طرح در چندین مرحله مطرح و مورد بررسی قرار گرفته به طوری که تمام جزییات در آن لحاظ شده و با ایجاد زیرساخت ها قبل از اجرای آن می تواند در حل مساله ترافیک شهر موثر باشد.

فرماندار بروجرد بیان کرد: برخی طرح ها تبعات اجتماعی دارند، که ممکن است همراه باتغییراتی باشد اما نباید از اینگونه تغییرات ترسید و زمینه های اجرای آن را چنانچه در نهایت به نفع مردم باشد، فراهم کرد.

مرادی افزود: طرح ساماندهی دستفروشان هم از جمله طرح هایی بود که ابتدا همراه با اعتراض و ترس از تغییرات احتمالی متعاقب آن همراه بود ولی اکنون که اجرا شده به عنوان طرحی خوب نام برده می شود بنابراین نباید از برخی تغییرات ترسید.

فرماندار بروجرد یادآور شد: حل مشکل ترافیک یکی از نیازهای مردم است و از ما انتظار دارند که این مشکل را حل کنیم، اقداماتی همچون حل مشکل دوربین ها و یا جمع آوری دست فروشان از جمله مقدمات لازم برای حل این مشکل بود که اکنون انجام شده و باید بتوان طرح مطالعاتی برای حل این مشکل را ارائه داد و زیرساخت ها و مقدمات بیشتر اجرای آن را فراهم کرد.

وی افزود: اینکه به خاطر ترس از تغییراتی که اجرای طرح ها دارند نمی توان مشکل ترافیک را حل نکرد بلکه یا با فراهم کردن زیرساخت های لازم طرح مطرح شده فعلی را انجام داد یا ظرف مدت زمان یک ماهه طرح جایگزین ارائه شود و با بررسی جوانب مختلف مساله ترافیک شهر حل شود.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز