خبرگزاری کار ایران

استاندار فارس در بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه ساز:

مدیران اجرایی فارس مستمر و دائم با خیرین همراه خواهند بود

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۲۰۵۷

استاندار فارس بر همراهی مستمر و مداوم مدیریت ارشد و همه مدیران کل دستگاه های اجرایی فارس، با خیرین تصریح کرد.

 به گزارش ایلنا، محمدهادی ایمانیه در بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان فارس که با حضور رضا مراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش در شیراز برگزار شد، گفت: در بعضی روایت ها داریم که باران رحمت الهی با یک کار خیر نازل می شود؛ تقارن بارش باران با برگزاری این برنامه را به فال نیک می گیریم.

استاندار فارس با بیان اینکه ثروت، دارایی و فرزندان از نظر قرآن کریم زینت بخش حیات دنیایی هستند، اظهار کرد: آنچه همواره از خیرین شاهد بودیم این است که با گذشت از دارایی و اموال خود باقیات و صالحات، برای خود برجای گذاشته اند.

وی از متولیان برگزاری این برنامه قدردانی کرد و در ادامه سخنان خود گفت: برای ساخت دانشگاه فرهنگیان در شیراز دولت 50درصد هزینه را تامین می کند؛ دو قطعه زمین مناسب نیز برای این مرکز عالی پیش بینی شده است؛ خیرین در تکمیل این طرح ارزشمند مشارکت کنند تا در آموزش معلمین که در نهایت منجر به آموزش و پرورش فرزندانی شایسته خواهد شد، تسهیل شود.

رئیس شورای آموزش و پرورش استان فارس خواستار ورود و مشارکت‌ خیرین برای تکمیل پروژه های نیمه تمام در عرصه های مختلف، بویژه مدارس شد و گفت: در تکمیل مدارس نیمه تمام به یاری دولت بشتابید تا با بهره برداری از این اماکن آموزشی کمبودهای کلاس درس، کاهش یابد‌

نماینده عالی دولت در فارس افزود: دولت بنا دارد حداقل پنجاه درصد از دانش آموزان، در هنرستان ها آموزش ببینند تا شغل و آینده کاری آن ها تامین باشد. برای تحقق این موضوع نیاز به بروزرسانی و تامین تجهیزات هنرستان هاست؛ دولت دست خیرین سخاوتمند و نیکوکار مشارکت کننده در تحقق این مُهِم را، به گرمی می فشارد.

ایمانیه همچنین خواستار توجه خیرین مدرسه ساز به مدارس ویژه کودکان خاص شد و در ادامه افزود: ساختن مدرسه و تجهیز آن ارزشمند، شایسته تقدیر و مهم است اما اداره و تامین نیازهای آت نیز باید مورد توجه باشد؛ همانند موقوفات حوزه سلامت، برای اداره مدارس بصورت هیات امنایی مشارکت داشته باشید؛ دولت نیز به هیات امناء مدارس اختیار می دهد و به آن توجه ویژه دارد.

استاندار فارس در پایان سخنان خود خطاب به خیرین گفت: مدیریت ارشد و همه مدیران کل دستگاه های اجرایی در استان فارس، همیشه و برای هر اموری در کنار خیرین خواهند بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز