خبرگزاری کار ایران

سپاهان به دنبال قهرمانی در جام حذفی

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۱۸۵۵

سپاهان در شرایطی عصر امروز در ورزشگاه نقش جهان به مصاف ملوان بندرانزلی می‌رود که با کسب نتایج دور از انتظار در لیگ برتر، صدر جدول را به استقلال و پرسپولیس واگذار کرده و هم‌اکنون بیش از هر زمان دیگری نیازمند قهرمانی در جام حذفی است.

به گزارش ایلنا از اصفهان، تیم فوتبال سپاهان اصفهان از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه امروز در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی باشگاه‌های کشور در ورزشگاه ۷۵ هزار نفری نقش جهان اصفهان، به مصاف‌تیم ملوان بندرانزلی می‌رود و این در حالی است که ۱۱ سال از آخرین قهرمانی طلایی‌پوشان در جام حذفی می‌گذرد و این تیم اصفهانی بیش از هر زمان دیگری نیازمند کسب جام است.

سپاهان در این فصل لیگ برتر برخلاف انتظار هواداران پر فراز و نشیب حاضر شد و با قبول هفت باخت و ۶ تساوی تا اینجای لیگ برتر با ۴۸ امتیاز در رتبه سوم قرار دارد و این در شرایطی است که تراکتور ۴۷ امتیازی فقط یک امتیاز با تیم اصفهانی فاصله دارد.

برخلاف بازی های لیگ، سپاهان تا اینجای جام حذفی عملکرد خوبی داشته و در جامی که استقلال و پرسپولیس حذف شدگان آن هستند توانسته تا مرحله یک چهارم نهایی پیش بیاید.

سپاهانی‌ها اگر موفق شوند امشب در نقش جهان، زمین بازی را با پیروزی ترک کنند، در مرحله نیمه نهایی باید به دیدار برنده تیم‌های گل گهر و هوادار بروند که بدون تردید آن بازی نیز بازی آسانی نخواهد بود.

اگر سپاهان بازی امروز خود مقابل ملوان بندر انزلی را ببرد این نخستین باری است که از سال ۱۳۹۹ در جمع چهار تیم برتر جام حذفی قرار می گیرد.

باوجود نتایج ضعیف ملوان در هفته های اخیر، این تیم همچنان جایگاه پنجمی خود را در جدول حفظ کرده و حالا در دیدار حساس امشب با طلایی پوشان برای صعود به مرحله نیمه نهایی جام حذفی تلاش خواهد کرد.

ملوان در نیم فصل اول لیگ برتر امسال موفق شد سپاهان را شکست دهد و حالا شاگردان مهدی تارتار امیدوارند تا آن نتیجه که در ورزشگاه خانگی سپاهان رقم خورد را دوباره تکرار کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز