معاون برنامهریزی سازمان راهداری تاکید کرد؛
ضرورت استفاده از ظرفیت هوش مصنوعی در روابط عمومی

معاون برنامهریزی سازمان راهداری و حمل ونقل جادهای، تاکید کرد: هوش مصنوعی امروزه در همه حوزهها ورود پیدا کرده است و استفاده از این ظرفیت در حوزه روابط عمومی نیز امری ضروری است.
به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، محمد تیموری، امروز بااشاره به اهمیت و ضرورت استفاده از ظرفیت هوش مصنوعی در روابط عمومی، اظهارداشت: ابزارهای هوشمند زمینه شناخت بهتر نیازهای مخاطبان را فراهم میکند.
معاون برنامهریزی سازمان راهداری و حمل ونقل جادهای، ادامه داد: با گسترش دامنه اطلاعات از یک سو و افزایش سطح توقعات از سوی دیگر، فعالیت در حوزه روابط عمومی نیز به مراتب دشوارتر شده است.
وی، توجه به نیاز مخاطبان و برقراری ارتباط با کاربران جادهای را از اولویتهای مهم کاری در حوزه روابط عمومی برشمرد و گفت: بر این اساس مبنای کار و اثرگذاری کاری، استفاده از دامنه اطلاعاتی است که همکاران در حوزه روابطعمومی در دست دارند.