خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز:

پیمانکار ورزشگاه ۶ هزار نفری انقلاب کرج، باید پروژه را امسال تکمیل کند

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۵۲۸۹

استاندار البرز گفت: با توجه به تعهدات اخذ شده از پیمانکار مجموعه ورزشی انقلاب کرج، درصدد هستیم این پروژه را امسال و در دهه مبارک فجر مورد بهره برداری قرار دهیم و پیمانکار مربوطه باید در موعد مقرر اقدام لازم را انجام دهد.

به گزارش ایلنا از البرز، مجتبی عبداللهی در حاشیه بازدید از روند تکمیل پروژه ورزشگاه ۶ هزار نفری انقلاب کرج که روز یکشنبه ۱۷ دی ماه ۱۴۰۲ صورت گرفت، اظهار کرد: اتخاذ راهبردهای موثر با هدف تحقق یکی از عملکردهای زندگی مردم بعنوان گذراندن اوقات فراغت، از اهمیت بالایی برخوردار است چراکه توسعه ورزش، سرگرمی و تفریح، بسیاری از آسیب های اجتماعی را کاهش می دهد و ارتقا سلامت جسمی و زندگی افراد را همراه دارد.

وی ادامه داد: ضرورت دارد با شیوه های مدیریتی نوین همچون مدیریت دانش، تصمیمات سیستماتیکی برای افزایش توانایی سازمان ها اتخاذ شود.

عبداللهی گفت: بر این اساس مدیران در بخش های مختلف بویژه در حوزه ورزش و جوانان و شهرداری ها بعنوان متولیان مدیریت شهری، باید نسبت به احصا منابع و مدیریت ظرفیت های موجود اقدام کنند و به شکل علمی و دقیق، نقاط ضعف را برطرف کنند.

وی افزود: استان البرز ظرفیت های فراوانی در حوزه ورزش دارد که باید شناسایی و بهره برداری شود، پروژه ورزشگاه ۶ هزار نفری انقلاب کرج از جمله این موارد است که سال ها مغفول مانده و اکنون با پیگیری های صورت گرفته، در دست تکمیل است.

این مسئول اضافه کرد: با توجه به تعهدات اخذ شده از پیمانکار، درصدد هستیم این مجموعه ورزشی را امسال و در دهه مبارک فجر مورد بهره برداری قرار دهیم و پیمانکار مربوطه باید در موعد مقرر اقدام لازم را انجام دهد.

استاندار البرز گفت: هر محله باید یک مجموعه ورزشی، هر چند کوچک داشته باشد و برای این منظور استفاده از توان خیرین در کنار مشوق های شهرداری ها همچون اعطای پروانه ساخت رایگان و اختصاص اراضی مناسب از سوی شهرداری ها و اداره کل راه و شهرسازی، در دستور کار قرار گرفت. 

وی افزود: استفاده از ظرفیت مدارس در محله ها نیز از دیگر تدابیری بود که اندیشیده شد، بر این اساس مدارس محله های محروم استان در ساعات تعطیل روز و آخر هفته به ورزش بانوان اختصاص می یابند.

عبداللهی گفت: احیای ورزش های بومی محلی و تشکیل تیم های ورزشی و برگزاری مسابقات بین محله‌ای، تاثیر بسزایی در ارتقا سرانه های ورزشی و ایجاد شور و نشاط در محله‌ها دارد.

وی افزود: با مدیریت دانش در بخش ورزش نیز می توان نسبت به شناخت ظرفیت ها و بکارگیری توانایی های بالقوه در ارتقا سرانه ها اقدام کرد و به نوعی تئوری های نوین مدیریتی را با اجرا، گره زد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز