خبرگزاری کار ایران

مدیر کل صمت استان خبرداد؛

گره گشایی از ۴۶ بنگاه اقتصادی و مجموعه تولیدی در فارس

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۸۵۳۰

مدیر کل صنعت ، معدن و تجارت فارس گفت: مشکلات ۴۶ بنگاه اقتصادی و مجموعه تولیدی با حضور اعضاء کارگروه و روسای بانک های عامل مورد بحث، بررسی و تبادل نظر و کار کارشناسی قرار گرفت و ضمن تصویب مصوبات لازم برای رفع این مشکلات به دستگاههای اجرایی ابلاغ شد.

به گزارش ایلنا، حمید رضا ایزدی در پانصد و چهل وهفتمین نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و کارگروه احیا و فعال سازی واحدهای راکد استان، افزود: برای بررسی و رفع مشکل بنگاه های اقتصادی همیشه آمادگی وجود دارد.

وی ادامه داد: تولید تجهیزات نفت، گاز و پتروشیمی، دستکش طبی، ظروف یکبار مصرف، البسه بیمارستانی و...  ازجمله تولیدات بنگاههای اقتصادی و واحدهای تولیدی بود که مشکلات و موارد در خصوص تعیین تکلیف بدهی ، مطالبات دولتی، بررسی امکان پرداخت تسهیلات ،مصوبات گذشته و ... در این کارگروه بررسی و تصمیمات لازم برای رفع مشکلات این واحدها تصویب شد.

دبیر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید با اشاره به اینکه علاوه بر تشکیل منظم و مستمر کمیته تخصصی ذیل کارگروه جلسات بررسی مشکلات بنگاه های اقتصادی در کارگروه رفع موانع تولید استان به صورت هفتگی برای شناسایی و احصاء مشکلات واحد‌های تولیدی و حل معضلات آنان برگزار و مصوبات لازم تصویب و به دستگاه های ذی ربط ابلاغ می‌شود.

ایزدی با تاکید بر اینکه بر اساس ماده ۶۱ قانون تولید تمامی مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید اجرایی هستند،اظهار داشت : اصلاح و بهبود فضای کسب و کار گام مهمی برای جهش تولید است لذا امیدواریم با طرح و رسیدگی کارشناسی به مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی استان در کارگروه تسهیل و جلسات اقتصادی  بتوان گام‌های مؤثری در حوزه مهارتورم ، رشد تولید، تثبیت و ایجاد اشتغال و توسعه صادرات برداشت.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز