خبرگزاری کار ایران

فرمانده مرزبانی کشور در گرگان:

مرزبانی‌ها به انواع پهباد، خودرو تاکتیکی و شناور دریایی تجهیز شدند

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۱۴۵۲

فرمانده مرزبانی کشور گفت: ایران ۸ هزار و ۷۵۵ کیلومتر مرز دارد و مرزبانی‌ها به انواع پهباد، خودرو تاکتیکی و شناور دریایی تجهیز شدند.

به گزارش ایلنای گلستان، سردار سرتیپ احمدعلی گودرزی با بیان اینکه ایران ۸ هزار و ۷۵۵ کیلومتر مرز دارد ابراز امیدواری کرد : با تجهیزات جدید مانند پهباد‌های مختلف شناسایی و رزمی و خودرو‌های تاکتیکی برای استفاده در مناطق صعب العبور و کوهستانی مرز‌های کشورمان با ثبات‌تر شود.

وی ادامه داد: برای بالا بردن توان عملیاتی مرز‌ها در هفته‌های گذشته ۷۰ فروند شناور تندرو ساخت وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در اختیار دریابانی استان‌های جنوبی و شمالی مانند گلستان قرار گرفته است.

وی گفت: به لطف خداوند متعال و تلاش فرماندهان و مرزبانان غیور گلستان در مرز‌های این استان امنیت پایدار و مناسب برقرار است.

وی یاداور شد: برای بالا بردن آستانه تحمل مرزبانان و سربازان مرزبانی گلستان اجرای طرح مکنا (خوشایند سازی و مدیریت کیفیت) در ۲۰ پاسگاه و بعضی برجک‌های استان در مرحله پایانی قرار دارد.

وی افزود: در این راستا با ۱۲ میلیارد تومان اعتبار واحد‌های مرزبانی، سیستم‌های الکترونیکی و اپتیکی آن‌ها و جاده‌های مرزی بازسازی و تجهیز شدند.

فرمانده مرزبانی کشور در سفر به گلستان امروز ستاد شماره ۲ فرماندهی مرزبانی گلستان در شصت کلاته گرگان را با اعتبار ۷ میلیارد تومان در زمینی به وسعت ۱ هزار متر مربع به نام شهید خطیری افتتاح کرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز