خبرگزاری کار ایران

آمادگی منطقه آزاد ماکو جهت ایجاد اشتغال برای زندانیان

آمادگی منطقه آزاد ماکو جهت ایجاد اشتغال برای  زندانیان
کد خبر : ۱۳۱۱۰۸۴

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو از آمادگی این منطقه آزاد برای ایجاد اشتغال زندانیان خبر داد.

به گزارش ایلنا، حسین گروسی، مدیر عامل منطقه آزاد ماکو در دیدار با رئیس کل دادگستری استان، مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان و بنیاد تعاونی آذربایجان غربی از تسهیل در اشتغال زایی زندانیان در منطقه آزاد ماکو خبر داد و گفت: با توجه به وجود ظرفیت بالای کسب و کار در حوزه های لجستیک، کشاورزی،‌ صنعت و معدن و گردشگری در منطقه آزاد، با سرمایه گذاری در این حوزه ها می توان زمینه اشتغال زندانیان را فراهم آورد.

گروسی، با اشاره به وجود زیرساخت های آماده برای سرمایه گذاری در حوزه تولید در شهرک صنایع سبک منطقه آزاد ماکو، از امکان واگذاری این زیرساخت ها با هدف اشتغال زندانیان خبر داد.

ناصر عتباتی، رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی نیز در این نشست با بیان اینکه با کمک همکاران مجموعه قضایی در ذیل ستاد اقتصاد مقاومتی کمیته حمایت قضایی از واحدهای تولیدی تشکیل شده است گفت:‌ مجموعه دستگاه قضا در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی ابلاغی مقام معظم رهبری، در کنار کارآفرینان است.

عتباتی افزود: هر اندازه اقتصاد رونق و توسعه پیدا کند میزان آسیب های اجتماعی و جرائم کاهش خواهد یافت.

وی ادامه داد: اولویت دستگاه قضا اصلاح مجرمان و ورود مجدد آنان به جامعه است و بهترین راهکار برای تحقق آن حرفه آموزی و اشتغال زایی است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز