خبرگزاری کار ایران

افزوده شدن ۲۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی کرمانشاه

افزوده شدن ۲۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی کرمانشاه
کد خبر : ۱۳۱۰۰۸۹

 ۲۰ دستگاه اتوبوس همزمان با روز حمل و نقل به ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری کرمانشاه افزوده شد.

به گزارش خبرتگار ایلنا از کرمانشاه ،در آیینی که امروز شنبه با حضور استاندار کرمانشاه، فرماندار کرمانشاه، شهردار و اعضای شورای شهر  کرمانشاه  و جمعی دیگر از مسئولان برگزار شد، ۲۰ دستگاه اتوبوس همزمان با روز ملی حمل و نقل به ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری ملحق شد.

بهمن امیری مقدم استاندار کرمانشاه  در رونمایی از ۲۰ دستگاه اتوبوس درون شهری کرمانشاه، اظهار داشت: هر فردی در این استان تحت هر شرایط و مسئولیتی مردم را نامید کند، نشاط آنها را از بین ببرد و یاس و ناامیدی را حاکم کند یقینا کرمانشاهی نیست.

وی با بیان اینکه مسئولان کرمانشاه باید برای خدمت گذاری به مردم کنار هم قرار گیرند و "ما" شوند، افزود: تا این میزان که کرمانشاه عذاب رفتارهای ناپسند را دیده، کفایت می کند به جای آن دنبال انجام خدمتی باشیم.

استاندار کرمانشاه اقداماتی چون احداث بلوارهای متعدد را از جمله اقدامات ارزشمند خواند و گفت: در جلسه با شهردار و با همکاری اعضای شورای اسلامی شهر کرمانشاه مقرر شد هر از چند گاهی خدمات خوب را به مردم معرفی کنیم و امروز هم افزوده شدن ۲۰ دستگاه اتوبوس درون شهری به ناوگان حمل و نقل عمومی کرمانشاه یکی از این خدمات ارزشمند است.

امیری مقدم اذعان کرد: هنر مسئولان این است که در دوران مسئولیت خود کاری انجام دهند تا به عنوان حسنه ای، ماندگار از آنها باقی بماند.

وی عنوان کرد: جابه جایی به وسیله این اتوبوس ها حق مردم کرمانشاه است زیرا آنها باید از بهترین امکانات برخوردار شوند و مسئولان هم باید برای تامین بهترین امکانات برای مردم تلاش کنند.

امیری مقدم با اشاره به تلاش های انجام شده به منظور تامین اتوبوس های مورد نیاز مردم کرمانشاه، گفت: همه باید دست بدست هم دهیم تا شرایطی فراهم شود که درصد استفاده از وسایل نقلیه عمومی را از ۲.۵ به ۱۰ درصد برسانیم و با راه اندازی منوریل بتوانیم به میانگین معمولی آن برسیم.

استاندار کرمانشاه خاطرنشان کرد: مردم در کشورهای دیگر ارائه خدمات را به هنگام و درست دریافت می کنند در نتیجه از خودروهای شخصی استفاده نخواهد کرد.

به گفته امیری مقدم امروز هم در کشور ما هزینه استفاده از خودروهای شخصی و نگهداری آن بالا است و مردم درصدد استفاده بیشتر از وسایل نقلیه عمومی هستند درهمین راستا باید وسائل نقلیه مورد نیاز مردم تامین شود.

وی با بیان اینکه امیدواریم بتوانیم در ارائه خدمات به مردم موفق عمل کنیم، افزود: به نظر می رسد کرمانشاه در ریل توسعه و خدمت رسانی قرار گرفته است.

امیری مقدم تصریح کرد: محدودیتی برای آنچه شهرداری درقالب کمیسیون ماده پنج درخواست کرده، قائل نشده ایم و در این رابطه هم اعضای شورای شهر و هم شهردار نظر بدهند آیا ما مانعی برای توسعه کرمانشاه بوده ایم.

استاندار کرمانشاه اذعان کرد: مطمئن هستیم تحولات آینده کرمانشاه در تیررس مردم قرار خواهد گرفت.

امیری مقدم گفت: امیدواریم در دوران مسئولیت خود بتوانیم اثر ماندگاری برجای بگذاریم زیرا خداوند در دنیا و آخرت کمک حال مسئولان خدمت گذار خواهد بود

در ادامه این مراسم محمد مهدی احمدی رییس سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر شهرداری کرمانشاه  با قدردانی از تلاش های شهردار کرمانشاه برای خریداری این اتوبوس ها اظهار داشت: در فاز اول تعداد ۲۰ دستگاه اتوبوس به استان اختصاص یافت که با پیگیری های صورت گرفته این تعداد افرایش و در مجموع ۱۰۸ دستگاه تا پایان امسال به ناوگان حمل و نقل عمومی کرمانشاه افزوده می شود.

وی افزود: شرکت خودرو ساز متعهد شده است تا پایان سال این تعداد را تا پایان سال تحویل و به چرخه حمل و نقل عمومی ملحق خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه نیت اگر خالص باشد خداوند متعال نیز توان مضاعفی به ما خواهد داد، عنوان کرد: ما نشان دادیم که اهل" ما میتوانیم" هستیم.

سید پیمان موسوی نیز در این آیین اظهار داشت: با توجه به اهمیت حمل و نقل در کرمانشاه، کمیسیون حمل و نقل و ترافیک در  شورای شهر کرمانشاه تشکیل شد و با عزمی که در این زمینه وجود داشت ۱۰۸ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی افزوده شد.

عضو شورای شهر کرمانشاه افزود: با توجه به ضرورت خدمت رسانی به مناطق محروم شهر کرمانشاه و با تصمیم اتخاذ شده در شورای شهر رانندگان این اتوبوس ها توسط شهرداری استخدام خواهند شد که خدمات بیشتری به این مناطق ارائه شود.

 

 

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز