خبرگزاری کار ایران

فرماندار کازرون خبر داد؛

افتتاح و کلنگ زنی 42 پروژه با اعتبار 650 میلیارد تومان در کازرون

افتتاح و کلنگ زنی 42 پروژه با اعتبار 650 میلیارد تومان در کازرون
کد خبر : ۱۲۶۹۸۷۵

معاون استاندار وفرماندار ویژه شهرستان کازرون از افتتاح وکلنگ زنی 42 پروژه عمرانی، زیرساختی وخدماتی با اعتباری بالغ بر 650 میلیارد تومان همزمان با هفته دولت در شهرستان کازرون خبر داد.

به گزارش ایلنا، محمد علی بخرد در نشست خبری هفته دولت  با بیان این که اتمام پروژه های نیمه تمام اولویت برنامه های دولت است اظهار کرد: در شهرستان کازرون  42  پروژه دولتی با اعتبار650 میلیارد تومان کلنگ زنی و مورد بهره برداری  قرار می گیرد.

معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه شهرستان کازرون گفت: بهره برداری از پروژه تصفیه خانه فاضلاب شهرکازرون، افتتاح هنرستان 12 کلاسه نمازی، احیای مجدد کارخانه کاشی کاشانه، بهره برداری از پروژه های راه و مسکن روستایی، احداث کارخانه تولید کابل مسی در منطقه ویژه اقتصادی، بهره برداری از سردخانه شهرک صنعتی از مهمترین برنامه های هفته دولت در شهرستان کازرون است.

بخرد با اشاره به  رشد 25 درصدی اعتبارات  سال جاری در شهرستان کازرون تصریح کرد: 103 میلیارد و 600 میلیون تومان اعتبار در  سال جاری به  شهرستان کازرون اختصاص داده شده است که از 42 میلیارد تومان اعتبارات توازن ملی، 35 میلیارد تومان اعتبارات استانی و27 میلیارد تومان نیز از منابع اعتبارت نفت وگاز تشکیل شده است.

نماینده عالی دولت در شهرستان کازرون با بیان این که ناهماهنگی دانشگاه علوم پزشکی شیراز  در استقرار کادر درمانی بیمارستان امام علی (ع) باعث تاخیر در بهره برداری وتاخیر درارائه خدمات به شهروندان شده است اذعان کرد: تمرکز بر مراکز متعدد دولتی بهداشتی و درمانی مرکز استان، تعلل و عدم صدور مجوزراه اندازی درمانگاه های تخصصی در شهرستان، دلیل بروز مشکلات متعدد درمانی شهرستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی شیراز است.

فرماندار ویژه شهرستان کازرون احیای تالاب پریشان را امری حیاتی توصیف کرد وافزود: با توجه به جایگاه تالاب پریشان ومنطقه زیست کره ارژن -پریشان جلسات کمیته جوامع محلی تالاب به صورت مستمر درحال برگزاری است و اجرای مصوبات نیازمند اختصاص ردیف بودجه  به منظورجلوگیری از  چرای دام در بستر تالاب ،تغییر الگوی کشت ،جایگزین کردن اقتصاد خانوارهای ساکن در اطراف پریشان ،حذف چاه های غیر مجاز موجود، است.

بخرد با اشاره به مشکلات موجود در حوزه ورزش وجوانان کازرون اظهار کرد: خروچ اعتبارات و درآمدهای اماکن دولتی از شهرستان و واگذاری اماکن  وسالن‌های ورزشی به بخش خصوصی آسیب جدی به ورزش شهرستان کازرون وارد نموده است به طوری که هئیتهای ورزشی برای اعزام به مسابقات با مشکلات متعددی روبرو هستند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز