خبرگزاری کار ایران

در شهرک صنعتی شیراز برگزار شد؛

تسهیل مشکلات۱۳۰ واحد تولیدی و صنعتی

تسهیل مشکلات۱۳۰ واحد تولیدی و صنعتی
کد خبر : ۱۲۶۲۷۷۶

میز خدمت و ارتباط "چهره به چهره" با صنعتگران و تولید کنندگان در شهرک صنعتی بزرگ شیراز برپا شد.

به گزارش ایلنا، رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان فارس گفت:  میز خدمت فرصتی مهم  در راستای پاسخگویی سریع و بی واسطه با مدیران و تسهیل امور صنعتگران و تولید کنندگان است.

حمید رضا ایزدی در خصوص تشکیل میز خدمت و دیدار چهره به چهره تولید کنندگان با مسولین استان افزود: جهت بهبود ، توسعه و تسهیل فضای کسب و کار، میز خدمت به ریاست استاندار فارس و با حضور روسای دستگاههای اجرایی ذی ربط برپا شد که  تعداد ۱۳۲  واحد صنعتی موانع تولیدات حوزه کاری خود را مطرح و  مدیران دستگاههای مختلف جهت رفع مشکلات موجود راهکارها را بررسی و اقدامات و تصمیمات لازم را اتخاذ کردند.

وی با اشاره به اینکه میز خدمت درزمینه رفع برخی از مشکلات زیرساختی واحدهای تولیدی از جمله زمین، آب، برق، گاز ،  مخابرات ، مسایل بیمه ، بانک ، تسهیلات بانکی،  تامین اجتماعی و ....تشکیل شد، اضافه کرد:  هدف از تشکیل و برپایی میز خدمت در شهرک ها و نواحی صنعتی را دیدار حضوری با مسولین و با هدف تسهیل دسترسی و خدمت آسان و صرفه جویی در وقت و هزینه کارآفرینان و سرمایه گذاران  و هموارشدن مسیر فعالیت تولید کنندگان برای رفع مشکلات در مسیر تولید است.

وی پیگیری و تداوم  میز خدمت و پاسخگویی به فعالان اقتصادی را در راستای خدمت رسانی به صنعتگران و تولید کنندگان و ایجاد یک فضای تعامل، هم فکری و همدلی بخش خصوصی با دولت در زمینه  افزایش شاخص های اقتصادی ، بهبود بهره وری از صنایع ، گسترش تولیدات بومی و کیفی ، افزایش اشتغال پایدار و  توسعه صادرات ذکر کرد.

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان فارس با تاکید بر لزوم تلاش و برنامه ریزی مدون (کوتاه مدت و بلند مدت ) برای توسعه فعالیتهای اقتصادی تولیدی، صنعتی و تجاری، اظهار کرد: به صورت هفتگی با تشکیل کارگروه تسهیل و برگزاری نشست های چهره به چهره  و برپایی جلسات هم‌اندیشی با مجموعه های تولیدی، مجدانه به دنبال رفع موانع ، بهبود و تقویت تولید و تسهیل امر سرمایه گذاری هستیم.

ایزدی در پایان با اشاره به کارآفرینی، خلاقیت ، نوآوری ،آموزش و تربیت نیروی کار ماهر در شهرکهای صنعتی تصریح کرد : با تکمیل زیر ساختها و امکانات زیر بنایی در شهرکها و نواحی صنعتی و راه اندازی واحد های صنعتی ، شاهد رشد اشتغال و توسعه صنعتی بیش از پیش خواهیم بود .

این میز خدمت ساعت ۱۶ تا  ۲۰ در  محل مرکز خدمات کسب و کار ( شهرک  فناوری ) شهرک صنعتی بزرگ شیراز برپا شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز