خبرگزاری کار ایران

ثبت بیش از ۳۴ هزار درخواست دریافت نهال رایگان در سامانه جامع فضای سبز مشهد

ثبت بیش از ۳۴ هزار درخواست دریافت نهال رایگان در سامانه جامع فضای سبز مشهد
کد خبر : ۱۱۹۸۷۲۵

معاون خدمات شهری شهرداری مشهد، از ثبت درخواست بیش از ۳۴ هزار شهروند مشهدی برای دریافت نهال رایگان در هفته درختکاری سال جاری خبر داد.

به گزارش ایلنا از مشهد، علی نجفی با اعلام این خبر اظهار کرد: فرآیند درخواست نهال رایگان به مناسبت هفته درختکاری در سال جاری از ۲۹ دی ماه آغاز شد و شهروندان گرامی با مراجعه به سامانه الکترونیکی جامع فضای سبز مشهد به نشانی  sm.mashhad.ir تا ۲۹ بهمن ماه نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کردند. 

وی ادامه داد: آمارها حاکی از آن است که در این بازه زمانی بیش از ۳۴ هزار نفر از شهروندان مشهدی درخواست خود را برای دریافت بیش از ۱۰۰ هزار اصله نهال رایگان ثبت کردند که از این تعداد بیش از ۷۸ هزار اصله نهال مثمر و ۲۲ هزار اصله نهال غیر مثمر درخواست شده است. 

نجفی افزود: با توجه به امکان ثبت درخواست کاشت نهال در منازل شهروندان در فرآیند درختکاری سال جاری نیز، بیش از ۷ هزار درخواست کاشت نهال توسط شهروندان به ثبت رسیده است. 

معاون خدمات شهری شهرداری مشهد تصریح کرد: براساس برنامه ریزی های صورت گرفته، توزیع نهال توسط اکیپ‌های مستقر در مناطق ۱۳ گانه، از تاریخ ۱ الی ۱۴ اسفند ماه سال جاری صورت می‌پذیرد که در این خصوص اطلاع‌رسانی در قالب ارسال پیامک انجام خواهد شد. 

وی افزود: در حالت معمول یک روز قبل از تحویل نهال پیامک اطلاع‌رسانی برای شهروند ارسال خواهد شد که در محل تحویل حضور داشته باشد. در صورتی که متقاضی هنگام تحویل در محل حضور نداشته باشد، برای تحویل نهال مجددا مراجعه نخواهد شد و لازم است شهروندان عزیز شخصا برای دریافت نهال با در دست داشتن کارت ملی در تاریخ و مکان مشخص که از طریق پیامک اطلاع‌رسانی می‌شود، مراجعه کنند. 

نجفی در پایان خاطر نشان کرد: برای شهروندانی که گزینه کاشت را انتخاب کرده اند، اگر امکان ارائه خدمات کاشت نهال‌های غیرمثمر داخل و بیرون از منزل فراهم باشد، محل مربوطه و تعداد نهال‌های قابل کاشت توسط اکیپ‌های عملیاتی و کارشناس مربوطه بررسی و در صورت تایید، کاشت انجام می‌شود و در شرایطی که پس از بازدید باغچه شرایط کاشت نهال‌های انتخابی وجود نداشته باشد، امکان ارائه خدمات کاشت وجود نخواهد داشت و فقط نهال تحویل متقاضی خواهد شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز