خبرگزاری کار ایران

نماینده قزوین در مجلس عنوان کرد؛

انتقال فرودگاه مهرآباد به الله آباد آبیک

انتقال فرودگاه مهرآباد به الله آباد آبیک
کد خبر : ۱۱۵۸۲۷۹

نماینده فزوین در محلس گفت: استان از ظرفیت بالایی برای فرودگاه برخوردار است، درحال حاضر فرودگاه مهرآباد مشکلات مختلفی را ایجاد کرده که می‌توان نزدیک قزوین و شهرستان آبیک "الله آباد" جایگزین شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، لطف الله سیاهکلی در شورای اداری استان که صبح امروز در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد، گفت: برای آب شرب ده‌ها سال است که به مردم وعده داده شده؛ اما خبری نیست و اگر منتظر بودجه دولت بودیم سی سال دیگر هم به آب نمی‌رسیدیم برای همین برای تامین آب شرب از بخش خصوصی کمک گرفتیم.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس ادامه داد: استاندار قبلی عملکرد خوبی داشت و  با وی نیز عهد بستیم که در خدمت به مردم ممیزی نداشته باشیم و مطالبات شهروند جمهوری اسلامی فارغ از نوع نگاه و رویکرد سیاسی باید حل شود و اکنون نیز با استاندار جدید همکاری خواهیم داشت.

این مسئول افزود: فرودگاه از موضوعاتی است که باید مورد توجه قرار گیرد، قزوین می‌تواند بندر خشک باشد.

وی عنوان کرد: ادامه متروی هشتگرد به قزوین نیز دارای اهمیت است و خواستار این هستیم که استاندار جدید این مشکلات را پیگیری کرده و مجوزهای لازم آن را اخذ کند.

سیاهکلی اظهار کرد: قزوین معین تهران است و می‌تواند مشکلات تهران را رفع کرده و برای خود نیز اقدامات مفیدی انجام دهد و ما در مجلس زور آن را داریم و آمادگی داریم با همکاری استاندار مشکلات مختلف را پیگیری و حل کنیم.

وی ادامه داد: قزوین، استانی اقتصادی است و باید این موضوع مورد توجه قرار گیرد چرا که در زمینه اقتصاد بد عمل کرده‌ایم و لازم است اقدامات سریعی در این حوزه انجام شود.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس گفت: اولین مشکل قزوین آب شرب و کشاورزی است، ما استان پرآب تشنه هستیم و جزء استان‌های استثنایی از نظر آب هستیم اما مدیریت آب دست ما نیست که چیز عجیبی است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز