طی نیمه نخست سال جاری صورت گرفت؛
ارائه بیش از 43 هزار خدمت از طریق میز خدمت آبفای قزوین
معاون درآمد و امور مشترکین شرکت آب و فاضلاب استان قزوین گفت: در شش ماهه نخست سال جاری از طریق میزهای خدمت مستقر در ستاد و هر یک از شعب این شرکت ۴۳ هزار و ۷۴۰ خدمت به مردم شهرها و روستاهای استان قزوین ارائه شده است.
به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین و به نقل از روابط عمومی آبفای استان، ناصر لامعی گفت: در شش ماهه نخست سال جاری از طریق میزهای خدمت مستقر در ستاد و هر یک از شعب این شرکت ۴۳ هزار و ۷۴۰ خدمت به مردم شهرها و روستاهای استان قزوین ارائه شده است.
معاون درآمد و امور مشترکین شرکت آب و فاضلاب استان قزوین: از این تعداد بالغ بر ۳۵ هزار خدمت در مناطق شهری و ۹ هزار خدمت در مناطق روستایی استان ارائه شده است.
وی همچنین خدمات غیر حضوری عرضه شده به مردم از طریق سامانه مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) را نیز ۵۳۵ فقره برشمرد.
این مسئول خاطر نشان کرد: سامانه مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) شرکت آب و فاضلاب استان قزوین با هدف تسهیل و تسریع در خدمت رسانی به مردم این استان آماده ارائه خدمات ۲۲ گانه شرکت است.
وی ادامه داد: هم اکنون بانک اطلاعاتی امور مشترکین شرکت، از چهار طریق، شامل سایت اینترنتی، دفاتر پیشخوان، سامانه ۱۲۲ و تلفن همراه، دارای ورودی اطلاعات بوده و به تناسب درخواست مشترکین خدمات میدهد.
لامعی عنوان کرد: امکان مشاهده، چاپ و پرداخت قبوض آب بها از طریق درگاه شاپرک، مشاهده سوابق کنتور، تولید کارتابل شخصی برای مشترکین، احراز هویت، امکان ثبت درخواست و ارسال مدارک، نظرسنجی و ارسال اعلام قطعیها از جمله خدمات سامانه مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) است.
وی ادامه داد: با توجه به راه اندازی سامانه CRM امید است در جهت سهولت انجام درخواستها با استفاده از میز خدمت الکترونیکی این سامانه که با تلاش همکاران خدمات مشترکین و درآمد و بخش انفورماتیک شرکت طراحی و راه اندازی شده و تمام قابلیتهای لازم در انجام درخواستها و پیگیری ذیربط را دارد.
معاون درآمد و امور مشترکین شرکت آب و فاضلاب استان قزوین در پایان از تمامی مشترکین شهری و روستایی استان خواست جهت بهرهگیری از خدمات مذکور به سایت این شرکت به آدرس WWW.ABFAQAZVIN.IR مراجعه کنند.