خبرگزاری کار ایران

دومین رویداد استان آپ کشور در قزوین برگزار می‌شود

دومین رویداد استان آپ  کشور در قزوین برگزار می‌شود
کد خبر : ۱۱۳۹۱۸۰

رئیس پارک علم و فناوری استان قزوین گفت: دومین رویداد استان آپ کشور با همکاری ارک علم و فناوری و صندوق نوآوری و شکوفایی در استان قزوین برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، مصطفی مافی با اشاره به دومین رویداد استان آپ گفت: دومین رویداد استان آپ با همکاری پارک علم و فناوری و صندوق نوآوری و شکوفایی در استان قزوین برگزار خواهد شد که این امر جایگاه ویژه پارک استان را نشان می‌دهد.

رئیس پارک علم و فناوری استان قزوین ادامه داد: رویداد استان‌آپ شامل دو رویداد دوشنبه‌های استارت‌آپی و پیوند است که در 31 استان کشور با شعار 31 قدم تا شکوفایی برگزار می‌شود و از جمله اهداف آن تبدیل ایده‌های فناورانه به سرمایه است.

وی عنوان کرد: با اجرای این رویداد صاحبان ایده‌هادر هر استان شناسایی شده و در صورت سرمایه پذیر بودن ضمن ارائه آموزش به این افراد سرمایه گذاران برای اجرای ایده‌ها جذب می‌شوند.

این مسئول بیان کرد: افرادی که خواستار شرکت در استان آپ قزوین هستند می‌توانند تا 21 ماه سال جاری برای آشنایی با رویداد و ثبت‌نام در آن به صفحه بازاراستارتاپی پایگاه اطلاع رسانی صندوق نوآوری و شکوفایی به آدرسwww.inif.ir مراجعه کرده و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 86088609-021  تماس بگیرند.

مافی گفت: در حال حاضر پارک علم و فناوری استان در تولید علم در جایگاه 17 کشور قرار دارد که تلاش برای ارتقای این جایگاه ضرورت دارد.

نخستین رویداد استان آپ در استان کرمان برگزار شده بود و در آن پس از ارائه 13 استارت آپ 6 تیم موفق به جذب سرمایه گذار شدند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز