خبرگزاری کار ایران

طی شبانه روز گذشته؛

کرونا جان ۸ لرستانی را گرفت / شناسایی یکهزار و ۱۰۴ بیمار جدید

کرونا جان ۸ لرستانی را گرفت /  شناسایی یکهزار و ۱۰۴ بیمار جدید
کد خبر : ۱۱۲۲۹۳۸

معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته هزار و ۱۰۴ بیمار جدید کرونایی شناسایی شد و ۸ نفر در استان جان خود را از دست دادند. کرونا جان ۸ لرستانی را گرفت| شناسایی یک هزار و ۱۰۴ بیمار جدید سنجاق به گزارش رکنا از لرستان، مریم کوشکی امروز پنجم شهریورماه در جمع خبرنگاران در خصوص جدیدترین وضعیت ابتلا و فوت ناشی از بیماری کووید ۱۹ در استان، اظهار داشت: از دیروز تا امروز بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، متأسفانه ۸ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان‌باختگان این بیماری به دو هزار و ۱۸۴ نفر رسید. آزار شیطانی دختران تهرانی در پژوی 206 سفید رنگ + عکس چهره باز آزار شیطانی دختران تهرانی در پژوی 206 سفید رنگ + عکس چهره باز برای کاشت مو بهتون وام میدیم(فرم رو پرکن) شماره خود را وارد کنید و این کیف چرم دست دوز را بگیرید شماره خود را وارد کنید و این کیف چرم را بگیرید کاشت مو به روش جدید FFB | شرایط اقساط ۲۴ ماهه وی همچنین اعلام کرد: بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، یک هزار و ۱۰۴ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در استان شناسایی و مجموع بیماران کووید۱۹ در لرستان به ۱۶۱ هزار و ۴۹ نفر رسید و یک هزار و ۴۱۳ نفر نیز در بیمارستان‌ها بستری هستند. بر اساس این گزارش شهرستان‌های ازنا، دورود، چگنی، خرم‌آباد، پل‌دختر، سلسله، دلفان، کوهدشت، الیگودرز و بروجرد در وضعیت قرمز و رومشگان در وضعیت نارنجی قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مریم کوشکی امروز پنجم شهریورماه در جمع خبرنگاران در خصوص جدیدترین وضعیت ابتلا و فوت ناشی از بیماری کووید ۱۹ در استان، اظهار داشت: از دیروز تا امروز بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، متأسفانه ۸ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان‌باختگان این بیماری به دو هزار و ۱۸۴ نفر رسید.

وی همچنین اعلام کرد: بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، هزار و ۱۰۴ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در استان شناسایی و مجموع بیماران کووید۱۹ در لرستان به ۱۶۱ هزار و ۴۹ نفر رسید و یک هزار و ۴۱۳ نفر نیز در بیمارستان‌ها بستری هستند.

بر اساس این گزارش شهرستان‌های ازنا، دورود، چگنی، خرم‌آباد، پل‌دختر، سلسله، دلفان، کوهدشت، الیگودرز و بروجرد در وضعیت قرمز و رومشگان در وضعیت نارنجی قرار دارد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز