خبرگزاری کار ایران

جانشین ستاد کرونای استان خبر داد:

آغاز قرنطینه کامل استان قزوین/ کمبود داروهای کرونایی رفع شد

آغاز قرنطینه کامل استان قزوین/ کمبود داروهای کرونایی رفع شد
کد خبر : ۱۱۱۸۲۶۲

جانشین ستاد کرونای استان قزوین گفت: محدودیت‌های جدید کرونایی از ساعت 12 امروز در استان آغاز شده و تا قرنطینه کامل شامل تعطیلی بانک‌ها، اصناف و ادارات در استان تا پایان وقت اداری شنبه هفته آینده ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، منوچهر حبیبی صبح امروز در بازدید از شرکت دارو پخش مرکزی قزوین گفت: به دلیل افزایش بیماری کرونا و مصرف دارو، موضوع کمبود دارو و سرم طی روزهای اخیر به دغدغه مردم و مسئولان تبدیل شده اما با برنامه ریزی‌های صورت گرفته این کمبود در استان حل شد و درحال حاضر مشکلی در تامین داروهای کرونایی در استان وجود ندارد.

جاشین ستاد کرونای استان قزوین با بیان روند ابتلا به کرونا عنوان کرد: در حال حاضر آمار بستری و ابتلا به کرونا در سطح کشور افزایش یافته و  بیماری درحالت طغیان قرار دارد؛ البته در استان قزوین این روند تاحدودی کاهش یافته و امیدواریم با همراهی مردم و محدودیت‌های جدید روند کاهش کرونا ادامه پیدا کند.

وی ادامه داد: از نظر روند مرگ و میر نیز نسبت به میانگین کشوری در سطح پایین‌تری قرار داریم؛ اما اگر شیوه نامه‌های بهداشتی رعایت نشود با وضعیت وخیمی روبه رو خواهیم شد.

این مقام مسئول اظهار کرد: محدودیت‌های جدید کرونایی از ساعت 12 امروز در استان آغاز شده و قرنطینه کامل شامل تعطیلی بانک‌ها، اصناف و  ادارات در استان تا پایان وقت اداری شنبه هفته آینده ادامه خواهد داشت.

وی تاکید کرد: تردد بین استان‌ها نیز به طور کامل ممنوع است و صرفا خودروهای امدادی و بیمارستانی مجاز به تردد هستند و اعضای ستاد مقابله با کرونا ترددها  را کنترل خواهند کرد.

حبیبی در پایان با اشاره به افزایش ظرفیت تخت‌های بیمارستانی گفت: باتوجه به افزایش روند بستری بیماران بیمارستان ارتش، درمانگاه سپاه و سالن‌های ورزشی برای بستری بیماران آماده شده و تا کنون 200 تخت آماده شده که البته امیدواریم مجبور به استفاده از این ظرفیت نشویم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز