خبرگزاری کار ایران

با رأی داوران نهایی در هشتمین جشنواره رسانه‌های استان قزوین؛

خبرنگار ایلنای قزوین رتبه نخست را در بخش ویدئوهای رسانه‌ای کسب کرد

خبرنگار ایلنای قزوین  رتبه نخست را در بخش ویدئوهای رسانه‌ای کسب کرد
کد خبر : ۱۰۸۷۵۵۷

سید مصطفی جعفری خبرنگار و نماینده خبرگزاری ایلنای مرکز قزوین در هشتمین جشنواره رسانه‌های استان در بخش‌های مختلف این جشنواره موفق به کسب سه رتبه اول شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، اختتامیه هشتمین جشنواره رسانه‌های استان قزوین پیش از ظهر امروز -چهارشنبه 19 خرداد ماه-  با حضور افراد منتخب و با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در سالن اجتماعات کتابخانه امام خمینی برگزار شد.

سید مصطفی جعفری از خبرگزاری ایلنا مرکز قزوین در بخش ویدئوهای رسانه‌ای با اثر "بی پولی هزار بار بدتر از کروناست" موفق به کسب رتبه نخست شد.

این خبرنگار در بخش یادداشت و سرمقاله با اثر "محافظت از استقلال رای، میراث شجریان" و در بخش گرافیک و صفحه آرایی در نشریه تقاطع دو رتبه اول دیگر را به خود اختصاص داد و در مجموع سه تندیس و لوح تقدیر دریافت کرد.

این جشنواره در هشت بخش برگزار شده و 75 نفر از اصحاب رسانه استان قزوین با 317 اثر به بخش داوری این جشنواره راه یافتند.

داوری آثار هشتمین جشنواره رسانه‌های استان را نیز محمود مختاریان، علی اکبر قاضی زاده، علیرضا کتابدار و فریدون صدیقی از مدرسان معرفی شده از سوی دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عهده داشتند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز