خبرگزاری کار ایران

مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان مرکزی:

فضای مجازی با حساسیت در ایام انتخابات رصد می شود

فضای مجازی با حساسیت در ایام انتخابات رصد می شود
کد خبر : ۱۰۶۹۵۹۸

مدیرکل روابط عمومی استانداری مرکزی و مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان گفت: کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان در ایام تبلیغات و برگزاری این رخداد سیاسی با حساسیت فضای مجازی را رصد می‌کند و با توجه به شیوع کرونا باید از امکان فضای مجازی در گرم کردن فضای انتخابات بیشترین بهره برده شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، فائزه عقیلی در دومین نشست کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان مرکزی، افزود: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی باید رسانه‌های مکتوب، خبرگزاری‌ها و فضای مجازی را در آستانه انتخابات بیشتر پایش کند و چنانچه تخلف انتخاباتی در رسانه‌ها اتفاق افتاد به اطلاع کمیته اطلاع رسانی برسد.

وی با بیان اینکه رسانه در فضاسازی انتخاباتی حضور فعال‌تر داشته باشند، ادامه داد: رسانه‌ها باید در ایجاد فضای امیدبخش سهم تعیین کننده دارند و به تصویر کشاندن اقدامات دولت و نظام می‌تواند در جلب و بازگرداندن اعتماد عمومی مردم نقش موثری ایفا کند.

مدیرکل روابط عمومی استانداری مرکزی و مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان اظهار داشت: انتظار می‌رود میزگردهایی با موضوع آگاه‌سازی افکار عمومی از اهمیت رأی آگاهانه برای اقشار مختلف به ویژه رأی اولی‌ها از سوی صدا و سیما و سایر رسانه ها برگزار شود و به شکل گسترده در شبکه‌های مجازی بازنشر شود.

عقیلی تصریح کرد: تولید محتوا در خصوص انتخاب اصلح، فرمایشات مقام معظم رهبری، روزشمار انتخابات در قالب اینفوگرافی، فتوتیتر نیز از دیگر اقداماتی است که باید اعضای کمیته اطلاع رسانی مدنظر قرار دهند تا این مباحث در اختیار شهرداری و فرمانداری‌ها قرار گرفته و در سطح شهرستان برای تبلیغات و اطلاع رسانی در سطح شهر مورد استفاده واقع شود.

وی بیان داشت: شهرداری‌ها باید از هم اکنون روزشمار انتخابات را در معابر عمومی شهر ارائه دهند و برای بهره‌گیری از مباحث انتخاباتی تلویزیون‌های شهری را فعال کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز