خبرگزاری کار ایران

استاندار کرمانشاه:

شکوفایی جوانان کرمانشاه به حمایت مسئولان نیاز دارد / بکارگیری جوانان در امور موجب توسعه کشور خواهد شد

شکوفایی جوانان کرمانشاه به حمایت مسئولان نیاز دارد / بکارگیری جوانان در امور موجب توسعه کشور خواهد شد
کد خبر : ۱۰۳۴۹۱۰

استاندار کرمانشاه از توانایی ویژه جوانان در امور اجرایی خبر داد و گفت: برای شکوفایی توانایی جوانان کرمانشاهی حمایت مسئولان لازم است .

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه در حاشیه سفر وزیر ورزش و جوانان به استان کرمانشاه و افتتاح چند طرح ورزشی در دهه فجر در جمع خبرنگاران گفت: در زلزله کرمانشاه اولین کسی که با نهادهای ورزشی به مناطق زلزله زده کمک کرد مسعود سلطانی فر بود، در مناطق زلزله زده ۴۱ پروژه با کمک دولت و خیرین اجرا شد و با حمایت بخش خصوصی ۵۸ هزار مترمربع فضای ورزشی رو باز و بسته اضافه شد.

استاندار کرمانشاه گفت: در استان جوان‌هایی باهوش و انگیزه فراوان و دارای مقام های ملی و بین الملل داریم که شرایط شغلی سختی را سپری می کنند لذا نیازمند توجه و فراهم آوردن شرایط بهتری هستند.

بازوند در خصوص مشکلات ورزشی استان افزود: در استان کرمانشاه تیم های ورزشی مستعدی داریم اما عدم وجود اسپانسر آنها را با مشکلات اساسی مواجه کرده تا جایی که شاهد مهاجرت ورزشکاران بومی استان به تیم ها در لیگ های بالاتر را شاهدیم.

بازوند ادامه داد: در غرب کشور لیگ دسته اول فوتبال نداریم، فدراسیون با بازگشت تیم راهیان به لیگ دسته اول موافقت نمی کند. پیگیری ها را در این زمینه ادامه می‌دهیم و امیدوار به حل این مسئله هستیم، اهمیت وجود تیم فوتبال در لیگ دسته های بالا برای استان به اندازه پروژه های عمرانی حائز اهمیت است.

وی در ادامه مطالبات خود در خصوص جوانان گفت: بار اصلی گام دوم انقلاب بر دوش جوانان است اما شرایط برای جوانان مهیا نیست بطور مثال با جوانانی در شهرستان قصرشیرین به توافق رسیدیم که به هر نفر سه هکتار زمین داده تا از آب گرمسیری استفاده کنند اما برای هدایت و انتقال این آب به مشکل برخوردند چراکه مشخص نشده که حمایت در این زمینه توسط چه کسی و چگونه انجام شود.

استاندار کرمانشاه ادامه داد: از دولت درخواست داریم تا برای اشتغال جوانان طرحی اجرا شود. جوانان پس از توافقات لازم، اعتباراتی را از بانک می‌گیرند اما تضامین بانک سنگین و شرایط سختی را برای آنها فراهم می‌کند. جوانانی در استان داریم که دارنده مدال ها و مقام های افتخارآفرین ملی هستند اما در شرایط شغلی سختی بسر می‌برند لذا درخواست داریم توجه ویژه ای به این امر مهم شود چرا که جوانان سرمایه‌های باارزش هر ملتی هستند.

بازوند در پایان با اشاره به توانایی جوانان در بخش های مدیریتی گفت: اشتغال جوانان در دستگاه‌های اجرایی امری پسندیده است و موجب تسریع در بسیاری از امور و توسعه کشور خواهد شد، جوانان توانمند نماد و الگویی برای دیگران محسوب می شوند لذا پسندیده است تا از آنها حمایت شود و آنها را در امور مناسب خود بکار گیرند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز