خبرگزاری کار ایران

معاون سازمان صمت استان گیلان خبرداد:

پیگیری ۵۷۱ مورد گزارش و شکایت مردمی در ماه گذشته

پیگیری ۵۷۱ مورد گزارش و شکایت مردمی در ماه گذشته
کد خبر : ۱۰۳۳۱۴۱

معاون نظارت بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت گیلان ازپیگیری ۵۷۱ مورد گزارش و شکایت مردمی در ماه گذشته خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، مهدی نقدی با ابراز قدردانی از رشد مطالبه گری و همیاری مردمی در حوزه نظارت و بازرسی گفت: از جانب مردم استان در یک ماه گذشته ۵۷۱ فقره گزارش و یا شکایت از واحدهای صنفی و تولیدی را به سازمان واصل شده است که در دست اقدام و پیگیری قرار گرفته است.

معاون نظارت بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت گیلان گفت: عمده این گزارشات و شکایات در بخش کالایی به تعداد ۴۹۶ فقره و ۷۵ مورد نیز در بخش خدمات بوده است.

 وی افزود: از این گزارشات ۳۵۲ فقره به صورت تلفنی و از طریق شماره شماره تماس ۱۲۴ انجام گرفته و ۲۸ مورد به صورت گزارش حضوری و ۱۲۸ مورد شکایت کتبی، ۳۵ مورد از طریق  پیامگیر تلفن 124 و همچنین ۲۷ مورد از طریق سامانه 124.ir و یک مورد از سیستم پورتال سازمان حمایت حقوق مصرف کنندگان و تولید کنندگان وصول شد.

 نقدی در ادامه گفت: از میان تخلفات صنفی گزارش شده توسط شهروندان گرامی ۲۲۳ واحد متخلف شناسایی شدند و پرونده تخلف برای آنها تشکیل شد و ۱۲۹ واحد صنفی غیر متخلف و ۲۱ مورد رضایت شاکیان توسط متخلفین جلب شد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: شهروندان گرامی در سراسر استان گزارشات تخلف واحدهای صنفی و تولیدی را می‌توانند از طریق سامانه 124.ir، تلفن ۱۲۴ و یا به صورت حضوری در ادارات شهرستان و مرکز استان اعلام نمایند تا بازرسان این سازمان در سراسر استان در کمترین زمان ممکن به آنها رسیدگی نمایند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
پیشنهاد امروز