رئیس صنف رانندگان وسائط نقلیه سنگین هرمزگان انتقاد كرد:
صف طویل جایگاههای سوخت در مناطق مرزی، دلیل نادرستی شیوه مبارزه با قاچاق است
چكیده: «دولت به جای آنکه جلوی کانتینرهایی را که از طریق دریا قاچاق میشوند بگیرد سهمیهٔ سوخت وسائط نقلیه سنگین را کم کرده است./ برای جلوگیری از قاچاق سوخت به ازای هر ۸ ساعت، ۱۵۰ لیتر سوخت در اختیار رانندگان وسائط نقلیه سنگین قرار میگیرد.»
رئیس انجمن صنفی کارگری رانندگان وسائط نقلیه سنگین استان هرمزگان صف طویل جایگاههای سوخت این استان را به دلیل شیوه نادرست مبارزه مقامات دولتی با موضوع قاچاق سوخت خواند.
«منوچهر نیک سرشت» در این باره به ایلنا گفت: مقامات دولتی به جای آنکه جلوی کانتینرهایی را که از طریق دریا قاچاق میشوند را بگیرند سهمیهٔ سوخت وسائط نقلیه سنگین را کم کردهاند.
وی ادامه داد: برای جلوگیری از قاچاق سوخت به ازای هر ۸ ساعت، ۱۵۰ لیتر سوخت در اختیار رانندگان وسائط نقلیه سنگین قرار میگیرد که جوابگوی نیاز رانندگان نیست.
این فعال صنفی در پایان تصریح کرد: مقامات دولتی مسیر اصلی قاچاق سوخت را رها کرده و به جای نظارت بر اسکلهها، بر خرده قاچاقهایی که برخی رانندگان متخلف انجام میدهند متمرکز شدهاند.