خبرگزاری کار ایران

دستغیب؛ نماینده موافق با وزیر پیشنهادی ارشاد:

جنتی می‌تواند پاسخگوی تمام نیازهای حوزه فرهنگی باشد

کد خبر : ۹۶۹۳۰

حوزه فرهنگ تنها برگزاری چند جشنواره براساس مناسبات فرهنگی نیست چراکه این مورد را موسسات دولتی و غیردولتی نیز می‌توانند انحام دهند. فعالیت‌های فرهنگی می‌بایست مورد حمایت قرار گیرد.

ایلنا: دستغیب، نماینده موافق با وزیر پیشنهادی در حوزه فرهنگ و ارشاد اسلامی، در حمایت از این وزیر؛ با بیان اینکه جنتی تمام دغدغه‌ی حوزه فرهنگ را به خوبی می‌شناسد و برای آن برنامه‌ای تدوین کرده است، اظهار کرد: تمام مطالبات مقام معظم رهبری و انتظارات وی در حوزه فرهنگ و ارشاد اسلامی در برنامه‌های وزیر پیشنهادی آمده است.

وی ادامه داد: حوزه فرهنگ؛ ارتباط و تعامل با سایر حوزه‌ها دارد که با روحیات و ارتباطات خوب وزیر پیشنهادی این تعامل به خوبی برقرار می‌شود. وزیر پیشنهادی می‌تواند بدون حاشیه‌سازی این تعاملات را برقرار کند. در واقع آقای جنتی با پشتوانه و ارتباطاتی که در حوزه‌های مختلف به ویژه در فرهنگ و هنر دارد، می‌تواند برنامه‌ریزی دقیقی برای توسعه فرهنگ کشور داشته باشد.

این نماینده موافق با بیان اینکه در حوزه فرهنگ دو مقوله‌ی تبادل فرهنگی و تهاجم فرهنگی مطرح است، تاکید کرد: وزیر پیشنهادی به خوبی می‌داند که معنی تهاجم فرهنگی چیست. با برنامه‌های ارائه شده می‌توان عناصر تهاجم را به خوبی شناسایی و با آن مقابله کرد.

نماینده مردم شیراز در مجلس با بیان اینکه پیوست فرهنگی و هنری پرداختن به حوزه مهندسی فرهنگی است که در برنامه ارائه شده وزیر وجود دارد، ادامه داد: حوزه فرهنگ تنها برگزاری چند جشنواره براساس مناسبات فرهنگی نیست چراکه این مورد را موسسات دولتی و غیردولتی نیز می‌توانند انجام دهند. فعالیت‌های فرهنگی می‌بایست مورد حمایت قرار گیرد.

دستغیب با اشاره به اینکه باید فعالیت‌های فرهنگی و هنری با رویکرد مسجد محوری در بخش‌های غیردولتی پرداخته شود، ادامه داد: در مجموع برنامه‌ها و فعالیت‌های پیشنهادی وزیر پیشنهادی فرهنگ با نیازهای جامعه فرهنگی مطابقت دارد. اقتدار و اقتصاد فرهنگ دو مقوله‌ای است که در برنامه آقای جنتی به خوبی به آن پرداخته شده است. بدون شک شخصیت آقای جنتی می‌تواند پاسخگوی تمام نیازهای حوزه فرهنگی باشد.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز