خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون حمل و نقل شورای شهر:

ناوگان مینی‌بوسرانی در انتظارِ نوسازی/ دولت به تعهداتش عمل کند

ناوگان مینی‌بوسرانی در انتظارِ نوسازی/ دولت به تعهداتش عمل کند
کد خبر : ۳۳۹۶۷۹

عضو کمیسیون حمل و نقل شورای شهرعنوان گفت: دولت در حوزه ناوگان مینی‌بوسرانی که یکی از موارد آلوده‌کننده هوای شهر است، به تعهدات خود عمل کند.

ابوالفضل قناعتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره اظهارات رئیس سازمان محیط زیست نسبت به انجام اقداماتی در خصوص مینی‌بوس‌های فرسوده ضمن اظهار بی‌اطلاعی از این موضوع گفت: ما از چنین مسائلی استقبال می‌کنیم و امیدواریم این وعده‌ها عملی شود.

وی خاطرنشان کرد: منتظریم؛ دولت در حوزه ناوگان مینی‌بوسرانی که یکی از موارد آلوده‌کننده هوای شهر است،  به تعهدات خود عمل کند.

قناعتی با بیان اینکه اگر دولت می‌تواند در خصوص مینی‌بوس‌ها کمک کند ما استقبال می‌کنیم، افزود: در حال حاضر بیش از هزار دستگاه مینی‌بوس فرسوده در سطح شهر تهران مشغول فعالیت هستند که روی آنها افراد نیازمندی کار می‌کنند که تامین معاش خانواده‌هایشان از طریق همین ماشین‌ها است، لذا نمی‌توان مینی‌بوس‌ها را از آنها گرفت.

عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورا با تاکید براینکه از طرف دیگر حضور این مینی‌بوس‌ها در سطح شهر آسیب‌رسان است، اظهار کرد: اگر ابتکار در این خصوص پیشنهادی دارد از ایشان سپاسگزاریم و امیداواریم تنها در حد حرف نباشد بلکه با ارائه اعتبارات لازم به انجام اقدامات ضروری در ناوگان مینی‌بوسرانی کمک کنند.

اقبال شاکری نیز با بیان اینکه از سخنان ابتکار در خصوص مینی‌بوس‌های فرسوده اطلاعی ندارم، گفت: مینی‌بوس نیز بخشی از حمل و نقل عمومی شهری بوده و در برنامه بودجه سالانه شهرداری نیز بخشی را به نوسازی و جایگزینی ناوگان فرسوده اختصاص می‌دهیم که سهم شهرداری است و اگر دولت قصد کمکی دارد به این بودجه اضافه می‌شود.

وی تاکید کرد: ما سعی می کنیم؛ حداکثر استفاده را از بودجه برای نوسازی و بازسازی اتوبوس، مینی‌بوس، ون و واگن‌های مترو داشته باشیم و به این بخش توجه زیادی داریم که رقم آن پس از تصویب بودجه مشخص می‌شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز