خبرگزاری کار ایران

افزایش پله‌برقی‌های شهر زیرزمینی

افزایش پله‌برقی‌های شهر زیرزمینی
کد خبر : ۱۵۴۲۹۴۲

مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه گفت: با نصب ۲۳ دستگاه پله‌برقی جدید در ایستگاه‌های مختلف مترو، تعداد پله‌های برقی فعال در این شبکه حمل و نقلی به ۱۳۰۰ دستگاه رسید.

به گزارش ایلنا به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه، هادی زندبا اشاره به اینکه اغلب ایستگاه‌های مترو فاصله زیادی تا سطح شهر دارند، افزود: بعد از قطار، پله‌برقی یکی از مهم‌ترین تجهیزات ثابت شهر زیرزمینی است که توسط شهروندان از ما مطالبه می‌شود.

وی عنوان کرد: شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه بزرگترین مجموعه کشور از حیث تعداد پله‌برقی است و در حال حاضر نیز با افزایش ۲۳ دستگاه پله‌برقی دیگر، آمار پله‌های برقی در حال بهره‌برداری در ۱۵۹ ایستگاه مترو به ۱۳۰۰ دستگاه رسیده است.

هادی زند تصریح کرد: ایستگاه ۱۵ خرداد به‌طور میانگین در نیمه اول امسال روزانه با جابجایی ۲۸ هزار و ۶۹۴ مسافر به‌عنوان پرترددترین ایستگاه مترو شناخته می‌شود. این ایستگاه فاقد پله‌برقی بود و با گلایه‌های زیادی از سوی شهروندان و مسافران روبرو بودیم.  اما اکنون با اقدامات عمرانی انجام شده، شهروندان هنگام استفاده از این ایستگاه می‌توانند به پله‌برقی دسترسی داشته باشند.

مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه گفت: با اضافه شدن ۴ دستگاه پله‌برقی در ایستگاه ۱۵ خرداد خط یک، در حال حاضر این خط دارای ۱۷۴ دستگاه پله‌برقی است. خط دو دارای ۱۲۴ دستگاه پله‌برقی و خط سه با اضافه شدن ۶ دستگاه پله‌برقی در ایستگاه سهروردی، دارای ۲۸۵ پله‌برقی است.

وی همچنین از اضافه شدن ۵ دستگاه پله‌برقی در ایستگاه میدان شهدا و ۲ دستگاه پله‌برقی در ایستگاه تئاترشهر در خط چهار خبر داد و افزود: در حال حاضر ۲۳۴ دستگاه پله‌برقی در ایستگاه‌های خط چهار فعال هستند.

هادی زند در پایان گفت: خط پنج با ۳۱ دستگاه پله‌برقی و خط شش نیز با اضافه شدن ۶ دستگاه پله‌برقی در ایستگاه تربیت مدرس دارای ۱۹۹ دستگاه پله‌برقی فعال و خط هفت دارای ۲۵۳ دستگاه پله‌برقی است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز