خبرگزاری کار ایران

وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد:

تدوین آیین نامه جدید رتبه‌بندی معلمان/ ۵۰ درصد پاداش بازنشستگی فرهنگیان باید در بودجه ۱۴۰۴ لحاظ شود

تدوین آیین نامه جدید رتبه‌بندی معلمان/ ۵۰ درصد پاداش بازنشستگی فرهنگیان باید در بودجه ۱۴۰۴ لحاظ شود
کد خبر : ۱۵۴۲۱۰۱

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به تدوین آیین نامه جدید رتبه بندی معلمان بیان کرد: انتظار می‌رود پایش آیین نامه رتبه‌بندی قبلی و تدوین آیین نامه جدید با سرعت و دقت پیگیری شود.

به گزارش ایلنا، علیرضا کاظمی وزیر آموزش و پرورش در بیست و پنجمین جلسه شورای معاونان که عصر روزگذشته در محل وزارت آموزش و پرورش برگزار شد با اشاره به تدوین آیین نامه جدید رتبه بندی معلمان بیان کرد: انتظار می رود پایش آیین نامه رتبه بندی قبلی و تدوین آیین نامه جدید با سرعت و دقت پیگیری شود.

وی در ادامه بر استقرار رتبه‌بندی برای فاقدین و نو استخدامی‌ها تأکید کرد.

کاظمی به لایحه بودجه سال آینده اشاره کرد و گفت: در این مسیر باید همه نیازها به سرعت احصاء و حداقل ۵۰ درصد پاداش بازنشستگی فرهنگیان در سال جاری و سال آینده در بودجه گنجانده شود تا پرداختها به روز شود.

وزیر آموزش و پرورش با ارائه گزارشی از دیدارهای اخیر و نشست شورای عالی به ریاست رییس جمهوری بیان کرد: در تمامی دیدارها و نشست‌ها تأکید کردم  که سیاست کلان ما در آموزش و پرورش ارتقای جایگاه نظام تعلیم و تربیت است و این ارتقاء به نقشه راه نیاز دارد.

وی در ادامه افزود: برای دومین بار در ۱۱ سال اخیر جلسه شورای عالی آموزش و پرورش با حضور رییس جمهور برگزار شد و این رویکرد بازتاب‌های خوبی داشته است و این امر در مسیر پیش رو منجر به رفع بسیاری از مسائل آموزش و پرورش خواهد شد. 

وی خروجی جلسه بعد از نشست شورای عالی آموزش و پرورش را مثبت ارزیابی کرد و گفت: بعد از این نشست، رییس جمهوری اعلام آمادگی کردند که مشکل فضاهای آموزشی کشور را  بر اساس نیازمندی‌ها و طرح و برنامه‌های اعلامی؛ حل و فصل کنند.

کاظمی ادامه داد: باید مسائل و نیازمندیهای آموزش و پرورش را احصاء و سازماندهی کنیم تا با طراحی متقن و دقیق از سایر دستگاه‌ها و نهادها مطالبه کنیم.

در ادامه جلسه حسین صادقی، رییس مرکز روابط عمومی با ارائه گزارشی تصویری، بازتاب رسانه‌ای اخبار آموزش و پرورش را در دو هفته گذشته را تشریح کرد و بر  حضور اعضای شورای معاونان در استودیو نگاه برای تبیین برنامه‌ها و سیاست‌های هر معاونت تأکید کرد.

حامد علامتی، رییس کانون پرورش فکری کودکان نیز با ارائه گزارشی از جشنواره کودکان و نوجوانان به تشریح اقدامات کانون پرورش فکری در جشنواره اخیر پرداخت.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، همچنین در ادامه علیرضا کمریی، علی باقری و حجت الاسلام علی لطیفی، علی فرهادی،علی زرافشان و دیگر  اعضای کارگروه‌های آموزش و پرورش مواردی از اقدامات انجام شده در حوزه‌های مختلف را تشریح و وزیر آموزش و پرورش نیز بر اساس گزارش‌های مطرح شده، دستوراتی صادر کرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز