خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد:

افزایش کیفیت آسفالت تهران

افزایش کیفیت آسفالت تهران
کد خبر : ۱۵۴۱۳۱۵

مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران با بیان اینکه کیفیت آسفالت همزمان با کمیت آن افزایش پیدا کرده است از افزایش سه برابری تولید آسفالت در تهران خبرداد.

«مهدی صداقتی»، مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران در گفت و گو با خبرنگار ایلنا درباره پروژه‌های سال جاری این سازمان گفت: در سال گذشته ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار داشتیم اما ۶ همت کار کردیم. یعنی سه برابر اعتبارات‌مان کار کرده ایم. 

وی ادامه داد: برای سال جاری ۸ همت اعتبار به ما اختصاص داده شده است که تاکنون ۴ همت هزینه کرده‌ایم و انشاءالله تا آخر سال هم تکمیل می‌شود. اعتبارات پروژه‌ها نیز نسبت به سال گذشته افزایش پیدا کرده است. 

مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران گفت: اعتبار پروژه‌های عمرانی در سال گذشته یک همت بود و امسال به ۴ الی ۵ همت رسیده است و چندین برابر شده است و پروژه‌های جدید به آن اضافه شده است. 

صداقتی درباره استاندارد آسفالت نیز گفت: از سال ۱۴۰۰ که شروع کرده‌ایم آسفالت‌های جدید در شهر تهران هیج کدام دچار تخریب و ترک نشده است. این نشان دهنده این است که کیفیت اجرای آسفالت نیز مانند کمیت آن بهتر شده است چراکه بعضا با افزایش سه برابری کمیت از ۵۰۰ هزار تن در سال به یک میلیون و ۵۰۰ هزار تن در سال احتمال داده می‌شد که کیفیت پایین بیاید اما خوشبختانه این اتفاق نیفتاده است. 

وی با تاکید براینکه کیفیت آسفالت نیز مانند کمیت آن بهتر شده است، گفت: گزارشاتی که مرکز ژئوتکنیک از آسفالت ارائه کرده است موید همین نکته است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز