خبرگزاری کار ایران

پیام تقدیر و تشکر سخنگوی فراجا از مردم؛ اعتماد شما بن مایه و پایه اقتدار ماست

پیام تقدیر و تشکر سخنگوی فراجا از مردم؛ اعتماد شما بن مایه و پایه اقتدار ماست
کد خبر : ۱۵۴۱۳۰۳

معاون فرهنگی و اجتماعی فراجا طی یادداشتی با اعلام این که پلیس قدردان محبت همه شهروندان است، نوشت: در هفته‌ای که گذشت و به نام پلیس مزین شده بود، نهادها، ارگانها، سمن ها، چهره‌هایِ محبوب، نخبگانِ فضای حقیقی و مجازی، بلاگرها و ... هر کدام به طریقی نشان دادند که در آموزه‌های ایرانی و گزاره‌های اسلامی ، مردم ما همواره قدرشناس بوده و در کنار خدمتگزاران خود در فراجا هستند.

به گزارش ایلنا، سردار سعید منتظرالمهدی در این یادداشت با تاکید بر این که پلیس برآمده از دل خانواده‌ها و فرزندان همین مردم شریف و نجیب است، نوشت: «تفقدِ پلیس از سوی شما به زبان، قلم و یا قدمی هر چند کوچک، موجب دلگرمی و پشتوانه این سازمان بزرگِ امنیت ساز است.
همه کسانیکه به واقع در فضای حقیقی و مجازی ، تاثیرگذار بر روح جامعه هستند، با احساس مسئولیتی که دارند در پیشبرد نظم و انضباط اجتماعی و تحکیم امنیت ، نقش عمده‌ای را ایفا می‌کنند و در همین چند روز اخیر بلاگرهای مشهوری بودند که با نگاه آموزشی در حوزه پلیس و بی منت تولید محتوا کردند که حجم و کیفیت این تولیدات جالب توجه بود.
آن هنگام که هنرمندان مجرب و پیشکسوت در مراسم  رونمایی از تولیدات رسانه ای پلیس_ موسسه ناجی هنر در ستاد فراجا، ایفای نقش‌های پلیسی در سریالها را از جمله بهترین عملکرد در کارنامه کاری خود دانسته و به آن افتخار می‌کنند و یا وقتی فوتبالیست بین المللی ما در باشگاه‌ مطرح اروپایی تاکید می‌کند اگر فوتبالیست نمی‌شدم دوست داشتم پلیس باشم؛ نشان از روابط قوی و دیرینه پلیس با بطن جامعه است که  همواره در حال نُو شَوَندگی و ارتقاء است.
همینطور جلسات صمیمی پلیس با دانش آموزان بصورت چهره به چهره در مدارس برای جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی در سن نوجوانی برای ما بس شادی آفرین و دلگرم کننده بود وحاکی از آن است که احترام به امنیت سازانِ کشور بی شک یک ارزش اجتماعی است.
در تمام نظامات حقوقی، پلیس به عنوان مجریِ قانون تکریم می‌شود و رفتار اقشار مختلف در چند روز گذشته نسبت به فراجا یکی از نشانه‌ها و استانداردهای آداب مردم سالاری و احترام به کارگزاران قانون است.

بقاء و پایداری امنیت محقق نمی‌شود جز با نقش اجتماعی همه مردم که جامعه را به سوی قانون‌مندی سوق داده و منتهی به کرامت انسانی و تکثر شهروندی می‌شود.
پلیس شالوده و پالوده همین وطن است و سعی می‌کنیم برای شما بهترین باشیم.
پس ایستاده‌ایم برای عزتمندی و آبادانیش، برای آزادی و امنیتش و در این راه، خاکِ قدوم همه شهروندان و همراهان را سرمه چشمانمان می‌کنیم.
فراموش نمی‌کنیم که اعتماد شما بُن‌مایه و پایه اقتدار ماست.»

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز