خبرگزاری کار ایران

سرهنگ مومنی:

آخرین وضعیت ترافیکی معابر منتهی به مصلای تهران

آخرین وضعیت ترافیکی معابر منتهی به مصلای تهران
کد خبر : ۱۵۳۸۲۴۳

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: با توجه به برگزاری باشکوه نماز جمعه در مصلی تهران به امامت رهبر معظم انقلاب اسلامی ، محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های تردد در معابر پیرامونی این محل از ابتدای صبح امروز به مرحله اجرا درآمد است.

به گزارش ایلنا، سرهنگ مومنی بیان داشت: در حال حاضر از شمال محدوده مصلی بزرگراه شهید سلیمانی از محدوده کردستان به سمت شرق  ، ممنوعیت تردد داریم .

وی گفت: شهروندانی که در محدوده شهید حکیم و شهید سلیمانی در حال تردد هستند می‌توانند از بزرگراه کردستان شمال وارد بزرگراه شهید همت به سمت شرق شده و به مسیر خود ادامه دهند .

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ افزود: همچنین شهروندانی که در این محدوده حضور دارند می‌توانند خودروهای خود را در پارکینگ گلگشت و حکمت صدرا در ضلع شمال مصلی ورودی آن در بزرگراه شهید همت می‌باشد پارک نمایند. 

وی ادامه داد: همچنین در ضلع شرق مصلی ممنوعیت تردد در خیابان شهید بهشتی تقاطع شریعتی  به سمت مصلی وجود دارد ، که شهروندان می‌توانند خودروهای خود را در خیابان شریعتی و خیابان‌های عمود بر این خیابان به صورت مورب پارک نمایند و با ون هایی که در این محدوده پیش بینی شده است خود را به محدوده مصلی برسانند.

سرهنگ مومنی گفت: در ضلع جنوب مصلی خیابان شهید مطهری تردد فعلاً آزاد می‌باشد ولی از خیابان شهید مطهری به سمت شمال و به سمت مصلی ممنوعیت تردد وجود دارد .

وی اظهار داشت:در ضلع شمال میدان هفت تیر بزرگراه مدرس مسیر جنوب شمال، ممنوعیت تردد اعمال شده است که شهروندان می‌توانند از مسیرهای جایگزین شهید همت و خیابان‌های موازی بزرگراه شهید مدرس خیابان قائم مقام و خیابان میرزای شیرازی خیابان ولیعصر عجل الله استفاده و تردد نمایند.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ توصیه داشت : نمازگزاران عزیزی که قصد حضور در مصلی را دارند تا حد امکان از حمل و نقل عمومی استفاده نمایند ، هفت ایستگاه مترو در اطراف مصلی برای تردد نمازگزاران پیش بینی شده است شهروندان می‌توانند از طریق مترو خود را به مصلای تهران برسانند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز