خبرگزاری کار ایران

احداث ۴٠ بازار میوه و تره‌بار در تهران تا پایان سال

احداث ۴٠ بازار میوه و تره‌بار در تهران تا پایان سال
کد خبر : ۱۵۲۴۲۴۷

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران با بیان اینکه ۵۴ درصد بازارهای ساخته شده در مناطق جنوبی تهران است، گفت: ما به دنبال کاهش فاصله شمال و جنوب هستیم.

به گزارش ایلنا، آیین افتتاح و بهره برداری از ۲ بازار میوه و تره‌بار شهرداری تهران در یکصد و چهلمین پویش امیدوافتخار امروز- دهم شهریور ماه سال ۱۴۰۳- با حضور مهدی بختیاری زاده مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران و برخی مدیران شهری برگزار شد.

مهدی بختیاری زاده، مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران در این مراسم اظهار کرد: امروز با افتتاح دو بازار جدید در منطقه ۲ و ۲۰ و همچنین بهسازی چهار بازار در مناطق ۲۱، ۱۵، و ۱۳ در خدمت شهروندان هستیم.

وی افزود: روند افتتاح‌ها ادامه دارد و سعی می کنیم هر ماه تعداد بازارها را افزایش داده و خدمات را در محلات گسترش دهیم و همچنین در محلات فاقد بازار، بازار ایجاد کنیم.

بختیاری زاده با اشاره به اینکه با افتتاح این دو بازار ۸۵۰ متر به سطح خدمات سازمان میادین افزایش می یابد، گفت: کاربری های مختلفی مثل فرنگیجات و ... در این بازار وجود دارد. در چهار بازاری که بهسازی شدند مثل بنفشه در منطقه ۲۱ یک سالن اضافه کردیم و کاربری جدید به آن اضافه شد. در بازار کیانشهر چهار غرفه با خدمات جدید ایجاد شد. در میدان تهرانسر، بهسازی اساسی از سال گذشته انجام شد که ۱۴۰۰ متر و همچنین میدان پیروزی ۲۵۰۰ متر بهسازی انجام شد و خدمات بیشتر و بهتری به آنها اضافه شد.

وی با بیان اینکه ارائه خدمات مطلوب اولویت اساسی ماست، ادامه داد: با افزایش کیفیت محصولات توسط نظارت و برنامه ریزی مستمر سعی داریم کیفیت موجود را حفظ و ارتقا دهیم. همچنین سعی می‌کنیم تا در زمینه افزایش کمی بازارها نیز در تمامی محلات فاقد بازار، بازار جدید ایجاد کنیم.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران با اشاره به اینکه در زمینه دسترسی بهتر، فروش مجازی آغاز شده است، افزود: هر روز در سازمان میادین و فاوا در تلاش هستیم باگ‌ها را رفع و خدمات بهتری ارائه دهیم. برای دو بازاری که امروز افتتاح شد، حدود ۸ میلیارد تومان و ۴ بازار که توسعه و بهسازی داشتند، حدود ۲۱ میلیارد تومان هزینه شده است. امیدوارم هر روز بتوانیم توفیقات بیشتری در خدمات رسانی به شهروندان داشته باشیم و سطح خدمات را افزایش دهیم. از عزیزان در مناطق ۲ و ۲۰ بابت همراهی و همکاری برای افزایش خدمات به شهروندان مناطق تشکر می‌کنم. همچنین از تمامی عزیزانی که به ما در حفظ و نگهداشت بنای بازار ها و همچنین توسعه خدمات کمک می‌کنند، تشکر می‌کنم.

مهدی بختیاری زاده مدیر عامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران همچنین در جمع خبرنگاران هم اظهار کرد: تا پایان سال ۴٠ بازار در تهران احداث می‌شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار با بیان اینکه سطح توسعه خدمات را گسترش داده‌ایم، گفت: امروز ٢ بازار و ٢ میدان هم بهسازی شده است و پروژه بهسازی در تهرانسر و محله کیانشهر بوده است. سن بناها بالا بود و باید نوسازی صورت می‌گرفت. 

وی در خصوص ساخت بازار به سبک ایرانی-اسلامی نیز اظهار کرد: در مناطق ١٧ و ۵ این کار در حال انجام است. 

بختیاری زاده با بیان اینکه ۵۴ درصد بازارهای ساخته شده در مناطق جنوبی است، گفت: ما به دنبال کاهش فاصله شمال و جنوب هستیم. 

بختیاری زاده درخصوص توزیع گوشت قرمز به صورت آنلاین با تاکید بر اینکه باگ‌هایی در این زمینه وجود داشت که در حال رفع هستیم، گفت: استقبال مردم خوب بوده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران در خصوص بازار جدید گفت: بازار میوه و تره بار شهید گراوندی واقع در منطقه ۲ با ۵۰۰ متر عرصه و ۱۵۰ متر اعیان و بازار میوه و تره بار شهدای تقی آباد واقع در منطقه ۲۰ با ۲۰۰ متر عرصه و ۱۰۰ متر اعیان آماده بهره برداری است.

وی ادامه داد: مهمترین برنامه سازمان، توسعه کمی و کیفی میادین و بازارهای میوه و تره بار در شهر تهران است و با افتتاح این ۲ بازار حدود ۷۰۰متر مربع به عرصه و ۳۵۰ متر مربع نیز به اعیان بازارهای میوه و تره بار شهرداری تهران افزوده می شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز