خبرگزاری کار ایران

علت حادثه خیابان استخر مشخص شد

علت حادثه خیابان استخر مشخص شد
کد خبر : ۱۵۱۸۴۴۹

معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: علت حادثه خیابان استخر مشخص شد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ فیروز کشیر معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس راهور تهران بزرگ درباره ترافیک امروز شهر تهران گفت: با رصدی که از طریق مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از وضعیت تردد خودروها در ساعات ابتدایی صبح روز شنبه بیست و هفتم مرداد ماه ۱۴۰۳ از سطح معابر بزرگراه‌هایی شهر تهران انجام شد، شاهد شروع تردد‌ها و آغاز ترافیک صبحگاهی در اکثر نقاط پایتخت بودیم.

وی ادامه داد: بار ترافیکی در بزرگراه آبشناسان و اشرفی اصفهانی، صدر در قسمت طبقاتی، حکیم، چمران، هاشمی رفسنجانی، روان و خلوت، بزرگراه شیخ فضل الله نوری به سمت شمال و در تقاطع یادگار امام ره در حال حرکت، همت از مقطع توانیر است.

وی گفت: در محدوده بزرگراه بابایی روی پل بابایی در مسیر شرق به غرب نیمه سنگین ولی در حال حرکت، آزادراه تهران کرج به سمت تهران بدلیل تنگی معبر سنگین و همت توانیر به دلیل قیفی شدن معبر و نیز بزرگراه امام علی (ع)، حجم بار را شاهد هستیم.

سرهنگ کشیر گفت: بار ترافیکی در هر دو مسیر بزرگراه مدرس به سمت شمال و جنوب شهر روان و بدون مشکل، بزرگراه شهید سلیمانی در مسیر غرب به شرق و پل سیدخندان ترافیک بدون مشکل و در حال حرکت می‌باشد.

سرهنگ کشیر افزود: بار ترافیک در بزرگراههای، جناح، صدر، یادگار، شهید سلیمانی، یادگار امام (ره) پل سید خندان، صیاد، زین الدین وآزادگان شروع شده و در حال افزایش است.

سرهنگ فیروز کشیر معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس راهور تهران بزرگ افزود: در محدوده بزرگراه نواب قبل از پل نهم دی، که یکی از پرتراکم‌ترین بزرگراههای شهر تهران نیز می‌باشد نیز شاهد حجم بالای ترافیک و آغاز تردد‌ها در این مقطع هستیم.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، سرهنگ کشیر در خصوص تصادف چند وسیله‌ای بین کامیون تریلر با ۱۱ وسیله در خیابان استخر که در روز پنج شنبه اتفاق افتاد و باعث فوت خانم ۳۴ساله و مصدوم شدن ۴ نفر شد گفت: راننده این کامیون راه خود را بدلیل‌عدم آشنایی با معابر گم کرده و سر از خیابان استخر درآورده بود که به دلیل‌عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه ناشی از نقص فنی با ۱۱ وسیله و درختان معبر برخورد کرده و به ۲ ساختمان نیز آسیب جدی وارد می‌آورد و باعث فوت سرنشین پژو که خانمی ۳۴ساله بوده می‌شود و بالاخره پس از بوجود آوردن خسارات سهمگین متوقف می‌ گردد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز