خبرگزاری کار ایران

راه اندازی سامانه پشتیبانی کارت بلیت الکترونیک اتوبوسرانی تهران

راه اندازی سامانه پشتیبانی کارت بلیت الکترونیک اتوبوسرانی تهران
کد خبر : ۱۵۱۴۲۱۵

روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران اعلام کرد: مرکز تماس و پاسخگویی پشتیبانی کارت بلیت الکترونیک راه اندازی شد.

به گزارش ایلنا، شهروندان می‌توانند برای طرح پیشنهادات و شکایات خود در حوزه پشتیبانی کارت بلیت الکترونیک با شماره ۱۸۰۰ داخلی ۵ تماس بگیرند.

این اقدام در راستای هوشمند سازی خدمات ناوگان اتوبوسرانی و به منظور بهبود کیفی خدمات و افزایش رضایتمندی شهروندان، انجام شده است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
پیشنهاد امروز