خبرگزاری کار ایران

راه اندازی سامانه پشتیبانی کارت بلیت الکترونیک اتوبوسرانی تهران

راه اندازی سامانه پشتیبانی کارت بلیت الکترونیک اتوبوسرانی تهران
کد خبر : ۱۵۱۴۲۱۵

روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران اعلام کرد: مرکز تماس و پاسخگویی پشتیبانی کارت بلیت الکترونیک راه اندازی شد.

به گزارش ایلنا، شهروندان می‌توانند برای طرح پیشنهادات و شکایات خود در حوزه پشتیبانی کارت بلیت الکترونیک با شماره ۱۸۰۰ داخلی ۵ تماس بگیرند.

این اقدام در راستای هوشمند سازی خدمات ناوگان اتوبوسرانی و به منظور بهبود کیفی خدمات و افزایش رضایتمندی شهروندان، انجام شده است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز