توضیحات معاونت برنامهریزی شهرداری تهران درباره ترمیم و معوقات ترمیم حقوق کارکنان ثابت
معاونت برنامهریزی توسعه سرمایه انسانی و امور شوراهای شهرداری تهران در مورد ترمیم حقوق کارکنان رسمی ثابت این مجموعه توضیحاتی ارائه داد.
به گزارش ایلنا، معاونت برنامه ریزی توسعه سرمایه انسانی و امور شوراهای شهرداری تهران در مورد ترمیم حقوق کارکنان رسمی ثابت این مجموعه توضیحاتی ارائه داد. در متن این اطلاعیه آمده است؛
به اطلاع همکاران محترم مشمول دریافت ترمیم میرساند؛
۱- اصل موضوع مجوز پرداخت ترمیم حقوق در شهرداری تهران، پس از پیگیریهای دلسوزانه شهردار محترم، در فروردینماه امسال مورد موافقت قرار گرفت و لذا با توجه به تمهیداتی که از پیش در خصوص نحوه محاسبه و فرمولنویسی صدور احکام صورت گرفته بود، "مطابق وعده مدیران حوزه سرمایه انسانی، طی زمان کمتر از یک روز همه احکام به تاریخ اجرای اسفندماه ۱۴۰۲ صادر و در میز کار همکاران بارگذاری شد؛" در نتیجه، حقوق کارکنان ثابت، از فروردینماه امسال تاکنون، بر اساس احکام جدیدِ مشمول ترمیم حقوق پرداخت میشود.
۲- در این دوره از مدیریت شهری، شهرداری تهران در راستای حمایت سازمانی از همکاران، «برای اولین بار»، احکام حقوقی همه کارکنان بر اساس مجوزات قانونی در فروردینماه هر سال صادر و نسبت به واریز حقوق حداکثر تا بیست و ششم هر ماه اقدام میشود که این مهم در تاریخ شهرداری پایتخت بیسابقه است و نشان دهنده توجه ویژه به احکام حقوقی و معیشت کارکنان است.
۳- موضوع معوقات ترمیم به عنوان یک مسئله تخصصی، با اصل موضوع ترمیم حقوق متفاوت و صدور این حجم از اصلاحیه احکام در شهرداری تهران برای معوقات ترمیم ( حدود ۱۴۳ هزار حکم که برخی احکام بیش از ۶۰ مورد رکورد اصلاحیه دارند) با در نظر گرفتن ساختار پرداخت نظام هماهنگ که همه آیتمها در همتنیده و متصل به محاسبات رکورد قبلی حکم است، بینظیر است و بدیهی است که هیچ زیرساخت فنی و سیستمی در سامانههای متصل به محاسبات اداری و مالی از پیش آمادهای برای تحقق این هدف در هیچ سازمانی در سطح کشور وجود ندارد.
۴- تا کنون مبلغ ۲۵ میلیون تومان از معوقات ترمیم به صورت علیالحساب برای کارکنان ثابت واریز و انشاءالله با تمهیدات اتخاذ شده، هرچه زودتر مابهالتفاوتهای ترمیم، که برای افراد مختلف نیز متفاوت است به حساب همکاران واریز خواهد شد.