خبرگزاری کار ایران

سرپرست ریاست جمهوری:

باید نمره قابل قبولی به وزارت کشور در انتخابات ریاست جمهوری بدهیم

باید نمره قابل قبولی به وزارت کشور در انتخابات ریاست جمهوری بدهیم
کد خبر : ۱۴۹۸۶۸۸

سرپرست ریاست جمهوری در ستاد انتخابات کشور گفت: انصافا باید نمره قابل قبولی به وزارت کشور در این انتخابات بدهیم.البته تاکنون دستگاه‌های اطلاعاتی و انتظامی نیز عملکرد خوبی داشته‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، «محمد مخبر» سرپرست ریاست جمهوری در ستاد انتخابات کشور بعد از رای دادن در جمع خبرنگاران گفت: برنامه ریزی‌های انتخابات ریاست جمهوری در همه ادوار از یکسال پیش از موعد صورت گرفته است، اما به دلیل حادثه تلخ برای رئیس جمهور شهید و همراهانشان وزارت کشور موظف بود، طی پنجاه روز انتخابات را برگزار کند و تاکنون روند برگزاری بسیار خوب بوده است.

وی تصریح کرد: انتخابات یک موضوع فرابخشی است و نهادهای مختلفی درگیر آن هستند، اما اساس کار با وزارت کشور است که انصافا باید نمره قابل قبولی به وزارت کشور در این انتخابات بدهیم. تاکنون دستگاه‌های اطلاعاتی و انتظامی نیز عملکرد خوبی داشته اند، ما از اول انقلاب چنین فشردگی برای برگزاری انتخابات نداشته‌ایم و شاید برای اولین بار است که این وضعیت را تجربه می‌کنم.

وی تصریح کرد: مردم هم متاثر از شهادت رئیس جمهور و هیأت همراهشان هستند و در این انتخابات قطعا حماسه می آفرینند.

مخبر با تاکید بر اینکه حقیقتا خلاء رئیس جمهور فقید ما شهید آیت‌الله رئیسی در سرتاسر کشور حس می‌شود و حس نمی‌کردیم شاهد فقدان باشیم، گفت: ما با درایت رهبر معظم انقلاب این شرایط سخت در ۵۰ روز گذشته را پشت سر گذاشتیم.

وی افزود: وظیفه‌ای مردم دارند که بعد از تشییع شهدای خدمت شکل گرفته و رهبری تاکید داشتند که باید مردم همین حماسه را در انتخابات شکل دهند و امیدواریم مردم حضور پرشور در انتخابات داشته باشند.

وی تصریح کرد: مردم وظیفه خود را از اول انقلاب تا الان در جهت حضور انتخابات انجام داده و غیرتمندانه حضور داشتند. حاکمیت هم باید نیازمندی‌ها را فراهم کند. فضای انتخابات بسیار خوب فراهم شده و همه صندوق‌ها در داخل و خارج کشور فراهم است و از همه دست اندرکاران و اطلاعات امنیتی ناظر در انتخابات تشکر می‌کنیم.

مخبر اظهار کرد: هیچ مشکلی از لحاظ امنیتی در انتخابات نداشتیم و امیدواریم این روند ادامه دار باشد.

وی افزود: شکل برگزاری انتخابات تا به امروز به گونه‌ای نبوده که مشکلی داشته باشد، اما برای اطمینان خاطر کاندیداها، بدون هیچ محدودیتی در پای صندوق رای نماینده و ناظر حضور دارند و بدون هیچ محدودیتی برای آنان کارت صادر شده و امیدواریم شاهد نتیجه بسیار خوب برای خدمت‌گزاری به مردم باشیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز