خبرگزاری کار ایران

فاز اول بزرگراه شهید بروجردی به طول ۳.۷ کیلومتر افتتاح شد

فاز اول بزرگراه شهید بروجردی به طول ۳.۷ کیلومتر افتتاح شد
کد خبر : ۱۴۰۴۲۵۸

امروز با حضور جمعی از مسئولان شورا و شهرداری تهران، فاز نخست «بزرگراه سردار شهید محمد بروجردی» به طول ۳.۷ کیلومتر افتتاح شد.

به گزارش ایلنا، صبح امروز فاز نخست «بزرگراه سردار شهید محمد بروجردی» در قالب هفتاد و پنجمین شنبه امید و افتخار شهرداری تهران با حضور علیرضا زاکانی، شهردار پایتخت، هادی حق‌بین، سرپرست معاونت فنی و عمران شهرداری تهران، مهدی چمران، رئیس شورای شهر تهران، پرویز سروری، نایب‌رئیس شورا، مهدی پیرهادی، عضو شورای شهر تهران و سایر مسئولین شهری پایتخت افتتاح شد.

در ابتدای این برنامه هادی حق‌بین، معاون فنی و عمران شهرداری تهران با بیان این که ترافیک با زندگی شهرنشینی عجین است و نمی‌شود از آن غافل بود، گفت: در مدیریت شهری ششم توسعه  به موضوع بزرگراه‌ها و تقاطع‌ها به صورت ویژه پرداخته شده است. در این روند با دو دسته پروژه مواجه هستیم، دسته اول این پروژه‌ها را شامل پروژه‌های کوچک مقیاس و گردش‌های ترافیکی دانست و دسته دوم کلان‌پروژه‌ها یا پروژه‌های کلان است که پروژه بروجردی یکی از آنها است. 

وی با اشاره به این که پروژه بروجردی با اتصال به زرند، فتح و یادگار امام دسترسی غرب را آسان می‌کند، اظهار داشت: فاز اول ۳.۷ کیلومتر مسیر است و پیش‌بینی شده که این پروژه در فاز اول دارای زیرساخت‌های شهری باشد. پروژه بزرگراه شهید بروجردی شرایط خاصی داشت، این پروژه به جهت بافت مسکونی معارضین سختی داشت، درحالی که این مشکل می‌توانست در ادوار قبلی حل شود و کار ۱۳ سال به درازا نکشد.

معاون فنی و عمران شهرداری تهران با تاکید بر این که همت بلند شهردار تهران کار ۱۳ سال بر زمین مانده را پیش برد، تصریح کرد: با همکاری بدنه تیم اجرایی پیمانکار، پلیس راهور، شهرداری تهران و شورای شهر کار پیش رفت تا پروژه را به طور کامل تحویل دهیم.

براساس گزارش پایگاه خبری شهر، حق‌بین با بیان این که در ساخت فاز اول پروژه بروجردی ۱۴۴۰ حلقه شمع به کار رفته است، خاطرنشان کرد: علاوه بر این، در پروژه فوق یک میلیون و ۸۸ هزار مترمکعب خاکبرداری و ۳۸ هزار متر مربع سطح دیوار سازی انجام شده است، همچنین برای ساخت فاز اول پروژه ۶۰ هزار تن آسفالت و ۶۶ هزار تن بتن غلطکی ریخته شده است. 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز