خبرگزاری کار ایران

معاون شهردار پایتخت اعلام کرد:

کاهش محسوس گردش‌های ترافیکی با احداث ۳ تقاطع غیرهمسطح در شرق تهران

کاهش محسوس گردش‌های ترافیکی با احداث ۳ تقاطع غیرهمسطح در شرق تهران
کد خبر : ۱۴۰۳۶۱۰

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از کاهش محسوس گردش‌های ترافیکی با احداث ۳ تقاطع غیرهمسطح در شرق پایتخت خبر داد.

به گزارش ایلنا، هادی حق‌بین، معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در جریان بازدید میدانی از تقاطع‌های غیرهمسطح در حال احداث در شرق پایتخت که به اتفاق مهدی صداقتی، سرپرست سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، مجید امانی، سرپرست اداره‌کل هماهنگی فنی و عمرانی مناطق و سازمان‌های شهرداری تهران و جمعی از مدیران ارشد معاونت فنی و عمرانی انجام شد، روند پیشرفت پروژه‌های احداث پل روگذر شرقی - غربی میدان سبلان، پل دسترسی شمال به غرب تقاطع بزرگراه‌های شهید باقری و شهید زین‌الدین و پل دوربرگردان شمال به شمال بزرگراه شهید باقری را بررسی کرد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در جریان بازدید میدانی از پروژه احداث پل روگذر شرقی - غربی میدان سبلان که با همراهی نصرالله آبادیان، شهردار منطقه ۷ انجام شد، با اشاره به تعدد معارضات تاسیساتی این پروژه، جابه‌جایی و رفع سریع این موانع اجرایی را اقدامی راهگشا در جهت تسریع عملیات اجرایی خواند و خواستار سرعت بخشیدن به روند جابه‌جایی این تاسیسات شد.

حق‌بین در ادامه، به بازدید میدانی پروژه احداث پل دسترسی شمال به غرب تقاطع بزرگراه‌های شهید باقری و شهید زین‌الدین رفت و به اتفاق علی‌اصغر کمالی‌زاده شهردار منطقه ۴، پیشرفت بخش‌های مختلف این پروژه راهگشای عمرانی را  مورد ارزیابی قرار داد. در جریان بازدید از این پروژه، مقرر شد لوپ جدید تقاطع پس از خط‌کشی مسیر و با هماهنگی پلیس راهور تهران بزرگ زیربار ترافیک برود تا با آزادسازی فضا، امکان اجرای ادامه شیب‌راهه شرقی این پل فراهم شود.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در آخرین مرحله از بازدید میدانی از پروژه‌های عمرانی پهنه شرق پایتخت، روند پیشرفت پل دوربرگردان شمال به شمال بزرگراه شهید باقری را مورد ارزیابی قرار داد. در جریان بازدید از این پروژه که با حضور فاطمه تنهایی، شهردار منطقه ۸ صورت گرفت، تدابیری در جهت رفع هرچه سریع‌تر معارضات تاسیساتی لوله آب، لوله گاز، اشجار و سایر موانع اجرایی اتخاذ شد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در جمع‌بندی این بازدید، هدف از اجرای تقاطعات غیرهمسطح در پهنه شرقی پایتخت را بهبود عبور و مرور، کاهش طول سفرهای اضافی و در نتیجه روان‌سازی بار ترافیک دانست و گفت: گردش‌های ترافیکی تقاطع‌های موجود در مبادی شرق تهران، از طریق احداث مسیر دسترسی و دوربرگردان غیرهمسطح تکمیل خواهد شد.

براساس اعلام روابط‌عمومی معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، حق‌بین در پایان تصریح کرد: اجرای این ۳ پروژه عمرانی، بخش قابل توجهی از گردش‌های اضافی ناشی از کمبود مسیرهای دسترسی را می‌کاهد و سبب صرفه‌جویی در زمان شهروندان و توزیع متناسب ترافیک عبوری خواهد شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز