خبرگزاری کار ایران

تبدیل وضعیت کارکنان قرارداد ساعتی شرکت شهروند

تبدیل وضعیت کارکنان قرارداد ساعتی شرکت شهروند
کد خبر : ۱۳۷۵۰۸۸

مدیرعامل شرکت شهروند گفت: رونمایی از سند چشم انداز و ماموریت شرکت شهروند با تاکید بر باصرفه‌ترین فروشگاه در دسترس، متنوع‌ترین عرضه کننده کالا و خدمات، متعهدترین شریک تجاری و اقتخار آمیزترین محیط کار انجام شد.

به گزارش ایلنا به نقل از سایت شهر، داود قربانیان مدیرعامل شرکت شهروند در مراسم گردهمایی مدیران و کارکنان شرکت شهروند اظهار کرد: به لطف خدا مجوز تبدیل وضعیت ۲۷۳ کارمند ساعتی به قرارداد موقت را گرفتیم.

قربانیان در ادامه در مورد لزوم توسعه شعب فروشگاهی و همچنین اهمیت روابط عمومی و اطلاع رسانی هم توضیحاتی، ارائه کرد.

وی بااشاره به اهمیت موضوع نوسازی، بهسازی و ایمن‌سازی فروشگاه ها ادامه داد: بازرگانی و تامین کالا از اهمیت زیادی برخوردار است.

قربانیان در مورد چشم انداز شرکت شهروند گفت: با صرفه‌ترین فروشگاه در دسترس، متنوع ترین عرضه کننده کالا و خدمات، متعهد ترین شریک تجاری و افتخارآمیزترین محیط کار باشد.

لطف اله فروزنده، معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران از دیگر سخنرانان در این مراسم اظهار کرد: سرمایه اصلی هر سازمان نیروی انسانی است و باید نسبت به باور نیرو به کار آگاه شد، این کار بهره وری را افزایش خواهد داد. خروجی رفتار افراد، باور و نگرش را نشان می‌دهد. کار فروشگاه شهروند و شهرداری ارتباط با مردم است و نوع برخورد با مردم مهم است.ذمیزان کار، پرسنل شهروند در اوج است.

وی افزود: مهمترین شاخص شرکت سود و خدمت دهی است. برخورد خوب و کیفیت و قیمت خوب و تنوع جنس مهم است. رضایت مردم شرط اصلی است. هیچ محدودیتی برای پرداخت پاداش قائل نیستیم، اما براساس ارزیابی و افزایش شاخص است.

مجید باقری، معاون برنامه‌ریزی، توسعه منابع انسانی و امور شورای شهرداری تهران هم در این مراسم اظهار کرد: دیده، شنیده و فهمیده شدن؛ درخواست کارکنان است و تبدیل وضعیت ۲۷۳کارکنان با قرارداد ساعتی به موقت یعنی اینکه شهروند به این حرف عمل کرده است.

وی ادامه داد: معمولا در تمام سازمان‌های بزرگ و پیچیده برای هدایت و راهبری منابع انسانی به عنوان ارزشمندترین سرمایه سازمان راهبرد های مختلفی دارند، در شهرداری تهران با بررسی ها و رهنمودهای شهردار محترم به این نتیجه رسیدیم که مهمترین موضوع راهبرد در کنار بهره وری نیروی انسانی و موضوعات انگیزش کارکنان، همسو سازی اهداف فردی و سازمانی است. با این ترجمه که بین اهداف که برای سازمان تعریف می‌کنیم و افراد دارند، پیوند ایجاد شود.امیدواریم نتیجه این گفته که شما به کار فکر کنید و ما به شما فکر می‌کنیم، محقق شود و بتوانیم تکریم ارباب رجوع داشته باشیم و به شهروندان نزدیک شویم.

مهدی پیرهادی، رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران هم در این مراسم گفت:  تلاش های کارکنان شهروند در کرونا سخت کوشانه و قابل تقدیر است و در ادامه در مورد سختی کار کارکنان شهروند توضیحاتی ارائه را کرد.

در پایان این مراسم از ۲۰ نفر از صندوق‌داران بر اساس شاخصه های عملکرد، اخلاق و تاثیرگذار در رضایت مندی مشتریان، تقدیر به عمل آمد و ۴۰ سفر زیارتی هم به قید قرعه به کارکنان تعلق گرفت.

همچنین در این مراسم، تقدیر از ایثار فرزانه عادلی یکی از کارکنان فروشگاه بوستان که اعضای بدن فرزندش را به چند بیمار نیازمند اهدا کرد انجام شد و همچنین به مناسبت اعیاد فرخنده قربان تا غدیر دو تن از کارکنان قاری قرآن که دارای افتخارات بین‌المللی و ملی هستند قدردانی شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز