خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر تهران مطرح کرد:

احصاء ۳ هزار مسئله در پروژه‌های توسعه محلی

احصاء ۳ هزار مسئله در پروژه‌های توسعه محلی
کد خبر : ۱۳۵۵۹۷۶

رئیس کمیته بودجه شورای اسلامی شهر تهران گفت: سه هزار مسئله بر اساس ترجیحات و خواسته های مردم با عنوان پروژه های توسعه محلی احصا شد که هزار و ۷۰۰ پروژه در بودجه سال قبل مورد توجه قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، میثم مظفر در یکصد و چهل و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران درباره اجرای طرح رصد توسط کمیسیون برنامه و بودجه مبتنی بر بودجه ریزی مشارکتی گفت: سه هزار مسئله بر اساس ترجیحات و خواسته های مردم با عنوان پروژه های توسعه محلی احصا شد که هزار و ۷۰۰ پروژه در بودجه سال قبل مورد توجه قرار گرفت.

وی ادامه داد: بر اساس آمار شاهد تحقق پروژه ها به میزان ۷۵ درصد و اتمام هزار پروژه در سال قبل بودیم. این پروژه ها در آخرین سال فعالیت شورا و شهرداری در دوره گذشته پیشرفت ۲۰ درصدی داشته اند.

رئیس کمیته بودجه شورای اسلامی شهر تهران گفت: در این طرح ضمن بازدید از پروژه های عمرانی و اثربخشی آن در محلات، نسبت به نظارت بر آغاز پروژه های توسعه محلی مصوب در بودجه سال ۱۴۰۲ مبتنی بر سامانه من شهردارم و نظرات شهروندان انجام خواهد شد.

مظفر با بیان اینکه جلسات و بازدیدهای تخصصی با معاونت های شهرداری تهران به صورت منسجم و هفتگی برگزار می شود، تأکید کرد: این طرح روزهای یکشنبه و سه شنبه هر هفته اجرایی خواهد شد.

وی با بیان اینکه طرح با بازدید از بزرگراه شهید بروجردی و شوشتری آغاز شد، تصریح کرد: باتوجه به اینکه شورا و شهرداری در کنار صدها پروژه بزرگ شهری، با اجرای طرح رصد تحت هدایت رئیس شورا توانسته هزار مشکل از محلات شهر تهران را به صورت عینی و محسوس حل کند، کمیسیون برنامه و بودجه در نظر دارد محتوای تصویری را تحت عنوان روایت ششم منتشر کند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز