خبرگزاری کار ایران

مجموعه انتظامی میل به معنویت پیدا کرده است

مجموعه انتظامی میل به معنویت پیدا کرده است
کد خبر : ۱۲۱۵۵۵۳

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: مجموعه انتظامی تا رسیدن به انتظامی مطلوب نظام اسلامی و در تراز انقلاب و جامعه قرآنی فاصله چندانی ندارد که به لطف و عنایت الهی ما این راه را با قدرت و قوت ادامه خواهیم داد.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام سید علیرضا ادیانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در جلسه بصیرت روسای عقیدتی سیاسی انتظامی سراسر کشور گفت: ماه مبارک رمضان ماه بزرگ و با عظمتی است؛ ماه دعا و تضرع و رحمت و مغفرت و از همه مهم تر  بهار نزول و انس با قرآن  است؛ تلاش کنیم از برکات و فیوضات این ماه عزیز بهره مند شویم و این حالت معنوی را تا ماه رمضان سال بعد حفظ کنیم.

وی ادامه داد: خدا را شکر می کنیم که مجموعه انتظامی میل به معنویت پیدا کرده است به ویژه اقدامات و فعالیت های جهادی و انقلابی که در چند سال اخیر در جهت دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی انجام داده است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: این نشان دهنده ظرفیت‌های عظیم و وجود انسان هایی پاک و باصفا با روحیه معنوی و انقلابی است. علماء و بزرگان علمی و اخلاقی کشور که در لحظه تحویل سال ۱۴۰۱ در کنار مرزبانان حضور یافتند می فرمودند که تا زمانی که این مرزبانان با این روحیه و آمادگی در مرزها مستقرند و از مرزهای کشور حراست می کنند توطئه ها و نقشه های شوم دشمنان  همیشه نقشه بر آب است.

حجت‌الاسلام ادیانی خاطرنشان کرد: این اراده آهنین و مصمم است که دشمن را در مقابل ایران خاضع کرده است و جرات جسارت و تعرض به میهن را از او گرفته است. امروز با افتخار عرض می کنم که مجموعه انتظامی تا رسیدن به انتظامی مطلوب نظام اسلامی و در تراز انقلاب و جامعه قرآنی فاصله چندانی ندارد که به لطف و عنایت الهی ما این راه را با قدرت و قوت ادامه خواهیم داد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز