خبرگزاری کار ایران

دیدار رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی با رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

دیدار رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی با رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم
کد خبر : ۱۱۹۸۶۲۱

حجت الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا ادیانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با حضرت آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم دیدار کرد.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا ادیانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در دیدار حضرت آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: رضایت مقام معظم رهبری از روند پیشرفت مجموعه انتظامی در عرصه های مختلف به ویژه خدمت به مردم و تامین امنیت پایدار بزرگترین سرمایه انتظامی است.

وی ادامه داد: استقرار روحانی در کلانتری‌ها به عنوان مشاور مذهبی عقیدتی و ارائه خدمات فکری دینی و مشاوره‌ای به کارکنان و عموم مردم عزیز یکی از اقدامات موثر در راستای تربیت پلیس تراز انقلاب اسلامی و آموزش برخورد حکیمانه پلیس با مردم است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: تقویت و توسعه  فضای مجازی در جهت حضور موثر و اثربخش مجموعه انتظامی در عرصه جهاد تبیینی از برنامه های راهبردی مجموعه انتظامی و سازمان عقیدتی سیاسی  است.

در ادامه این دیدار حضرت آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: اقدامات و برنامه های ابتکاری و تحولی سازمان عقیدتی سیاسی در انتظامی نشان از گرایش و میل به معنویت فرماندهان و مسؤولین و  کارکنان انتظامی حکایت دارد و نوعی مصونیت بخشی برای ناجا بلکه نظام اسلامی دارد. اقدامات سازمان عقیدتی سیاسی در حوزه های قرآنی فرهنگی و فضای مجازی و استقرار روحانی در کلانتری ها جای تقدیر دارد.

وی ادامه داد: امروز ماموریت سازمان عقیدتی سیاسی در نیروهای مسلح همان رسالتی است که انبیاء علیهم السلام داشتند که همان دعوت به عبودیت و بندگی خدا است و اینکه خداوند است که قادر است و همه کارها متوجه اوست و همه باید بنده او باشند. دومین ماموریت علماء به عنوان وارثان پیامبران این است که با حکمت و عالمانه با طاغوت مبارزه کنند تا حقایق و واقعیت ها برای همگان آشکار شود.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد: مانع زدایی در جهت انجام کار فرهنگی و انقلابی از وظایف مجموعه‌های انقلابی و عقیدتی است. باید برنامه‌ها را طوری طراحی و تنظیم کنید تا موانع را برطرف کنید و فضا را برای انتشار حقایق و واقعیت های جامعه دینی و اسلامی ما آماده کنید.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز