خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی استاندار تهران:

حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی از وظایف مسئولان است

حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی از وظایف مسئولان است
کد خبر : ۱۱۹۵۸۴۰

معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران گفت: امروز باید به مردم اعتماد کنیم و هر کجا آن‌ها پای کار بودند مشکلات برطرف شده است.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، سید عباس جوهری در سخنرانی مراسم گرامیداشت یوم الله ۲۲ بهمن در مصلی شهرقدس اظهار داشت: کارتر رئیس جمهور وقت آمریکا دی ماه ۱۳۵۶ در سفر خود به ایران گفته بود که ایران جزیره ثبات ما در منطقه است و به نوعی اعلام کرد که ایران برای ماست و کسی نمی‌تواند نگاه چپ به حکومت شاهنشاهی داشته باشد.

وی با اشاره به علت این سفر و احساس خطر آن‌ها در خصوص انقلاب اسلامی، افزود: در چنین روزی و در کمتر از یک سال از آن سفر و پس از قیام ملت ایران در شهرهای مختلف، انقلاب اسلامی ملت ایران به پیروزی رسید و باید ببینیم چه اتفاقی افتاد که این انقلاب به پیروزی رسید و معادلات بین‌المللی را برهم زد.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران با اشاره به بیانات رهبری انقلاب در مورد ضرورت و تکلیف جهاد تبیین و انتقال دستاوردهای انقلاب اسلامی، عنوان کرد: امروز باید به جوانانمان بگوییم چه اتفاقی افتاد و اگر ما نگوییم، دستگاه تبلیغاتی دشمن تحریف خواهد کرد و یکی از رویکردهای دشمن از بین‌بردن حافظه تاریخی ملت‌ها است.

جوهری با اشاره به وظیفه سنگین امروز جهاد تبیین بر دوش ریش‌سفیدان در تبیین انقلاب و امام، گفت: امروز گرامیداشت ۲۲ بهمن، گرامیداشت یکی از بزرگترین معجزات الهی است و به فرموده امام(ره) انقلاب اسلامی عهدنامه‌ای الهی بود، است و خواهد بود و این انقلاب اسلام و قرآن را زنده کرد.

وی با اشاره به اینکه امروز باید جوانان امام خمینی(ره) را دوباره بشناسند، ادامه داد: ما معتقدیم این انقلاب برنامه الهی بود و امروز تمام دشمنان نسبت به پیش‌بینی‌های مقام معظم رهبری هراس دارند و ما نباید نگاه عرفانی و معنوی به انقلاب اسلامی را از دست دهیم و به گفته بزرگان پرچم این انقلاب قطعا به دست صاحب اصلی خود، حضرت ولیعصر(عج) خواهد رسید.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران خاطرنشان کرد: امروز تبیین و حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی که ثمره خون شهدای بسیاری است، از وظایف ماست و ما در جنگ تحمیلی با دست خالی در برابر دشمن دفاع کردیم.

جوهری عنوان کرد: ما برای دفاع و پس‌گرفتن ذره ذره خاک خود خون دادیم و خون دل‌ها خوردیم، درست است که مشکلات و ضعف‌هایی وجود دارد و آمارهای اقتصادی و معیشتی به دلیل کم‌کاری برخی آقایان نامطلوب است و ما باید پاشنه همت را برای خدمت به مردم بر بکشیم و بزرگترین قدم برای حفظ دستاوردهای انقلاب، حفظ سرمایه‌های اجتماعی و مردم هستند.

وی ادامه داد: امروز باید به مردم اعتماد کنیم و هر جا آن‌ها پای کار بودند مشکلات برطرف شده است و به فضل الهی این مسیر آغاز شده و باید آوارهای اقتصادی را با تلاش شبانه‌روزی از مسیر برداریم.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران تصریح‌کرد: امام خودباوری را به این ملت هدیه کرد و ما برای احیا اسلام و تشییع قیام کردیم و امروز انقلابی‌بودن یعنی در خدمت مردم‌ بودن، تلاش مجاهدانه و پرهیز از اشرافی‌گری است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز