خبرگزاری کار ایران

سرهنگ شیرانی خبرداد:

ممنوعیت تردد در محور جنوب به شمال جاده چالوس و آزادراه تهران_شمال/ محدودیت تردد در آزادراه قزوین - رشت تا روز شنبه

ممنوعیت تردد در محور جنوب به شمال جاده چالوس و آزادراه تهران_شمال/  محدودیت تردد در آزادراه قزوین - رشت تا روز شنبه
کد خبر : ۱۵۲۶۱۲۴

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از محدودیت های ترافیکی را اعلام کرد.

«سرهنگ احمد شیرانی» رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا در گفت و گو با خبرنگار ایلنا درباره آخرین وضعیت تردد در محورهای مواصلاتی گفت: تردد از آزادراه تهران – شمال و محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) تا اطلاع بعدی ممنوع است. 

وی ادامه داد: ترافیک در محور چالوس مسیر (شمال به جنوب) حدفاصل دوآب تا میانک و محدوده‌های مکارود، هزارچم و هریجان و در محور هراز مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل گزنک تا شاهاندشت و ترافیک سنگین در مسیر (شمال به جنوب) حدفاصل نارنجستان تا سه راهی چلاو، محمدآباد تا بایجان و وانا تا گزنک و در محور فیروزکوه مسیر (شمال به جنوب) محدوده‌های زیرآب و پل سفید سنگین است. 

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا خاطرنشان کرد: ترافیک سنگین در آزادراه رشت – قزوین حدفاصل پایانه بار رشت تا امامزاده هاشم و دولت آباد تا رودبار و ترافیک سنگین در آزادراه قزوین – رشت محدوده پارک جنگلی سراوان گزارش شده است. 

سرهنگ شیرانی با بیان اینکه محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است، گفت: در استان‌های تهران، البرز و مازندران محور چالوس (جنوب به شمال) و آزادراه تهران - شمال (جنوب به شمال) محدودیت تردد کلیه وسایل نقلیه در مسیر جنوب به شمال (محور فوق و آزادراه فوق) اجرا می‌شود. 

وی ادامه داد: همچنین از عصر روز گذشته ۱۵ شهریور ماه در استان گیلان محدودیت تردد در آزادراه قزوین - رشت (قطعه جدید) (آزادراه منجیل - رودبار) تا شنبه ۱۷ شهریور بدلیل تخلیه بار ترافیکی از مسیر (آزادراه رشت - قزوین محدوده رودبار) اجرا می‌شود. 

به گفته وی مسیر جایگزین این محور، جاده قدیم منجیل - رودبار است.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز