خبرگزاری کار ایران

آخرین وضعیت جست‌وجوی کوهنورد تبریزی در دماوند/ تداوم جست‌وجوها در روز چهاردهم

کد خبر : ۱۵۲۴۹۱۷

رییس سازمان امداد و نجات آخرین وضعیت جست‌وجوی کوهنورد تبریزی دردماوند را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، بابک محمودی، رئیس سازمان امدادونجات گفت: در تاریخ ۲۸ مرداد و ساعت ۱۱ تماسی با سامانه ۱۱۲ داشتیم و با اعلام نیازمندی به عملیات امداد و نجات که یک خانم و آقا در جبهه غربی دچار مشکل شده‌اند تیم‌ها اعزام شده‌اند. در حین نجات این دو نفر متوجه شدند که یک نفر دیگر هم دچار مشکل شده‌است.

وی ادامه داد: طی این مدت و تا امروز، ۴ گروه پهپادی به کار گرفته شده و با حضور تیم‌های متخصص کوهستان هلال‌احمر و همچنین با استفاده از بالگرد امدادی هلال‌احمر، تمامی ضلع‌ها و یال‌های دماوند برای یافتن اثری از کوهنورد تبریزی، جست‌وجو شده است. تمام یال‌ها و مسیرهایی که می‌شود از آن‌ها عبور کرد جستجو شده است و با بالگرد کلیه یال‌های قابل عبور بازدید و فیلمبرداری شده و مجدد فیلم‌ها بازبینی شده است و عملیات جستجو صورت گرفته است.

رییس سازمان امداد و نجات خاطرنشان کرد: احتمالا با توجه به وجود آبشار سنگ و یخ که در این محدوده وجود دارد افراد زیر آن مدفون می‌شوند و چند روز بعد با توجه به شرایط جوی و جابجایی که ایجاد می‌شود وسایل فرد یا خودش قابل مشاهده می‌شود.

محمودی تصریح کرد: در حال حاضر عملیات همچنان ادامه دارد و تیم‌های حرفه‌ای همچنان از سمت قله به سمت پایین در حال بررسی هستند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز