خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان:

نیمی از میز و صندلی و تخته سفید مدارس را تولید می‌کنیم/ هدفگذاری برای دستیابی به ۷۰ درصد بازار آموزش و پرورش

نیمی از میز و صندلی و تخته سفید مدارس را تولید می‌کنیم/ هدفگذاری برای دستیابی به ۷۰ درصد بازار آموزش و پرورش
کد خبر : ۱۵۲۹۴۸۶

مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان از تأمین 51 درصد نیازهای تجهیزاتی وزارت آموزش و پرورش از جمله میز و صندلی، تخته سفید و سایر اقلام توسط شرکت‌های تابعه صندوق خبرداد و گفت: تجهیزات مدارس به عنوان شرکت پیشگام در طراحی و تولید انواع تجهیزات و مبلمان اداری، کلاسی و آموزشی کشور، 62 درصد عرضه تولیدات خود را به تأمین نیازهای حوزه وزارت آموزش و پرورش اختصاص داده است.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی و امور بین‌الملل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان، محسن احمدی با اشاره به سیاست محوری صندوق ذخیره جهت تعامل بیشتر و همکاری موثرتر با مجموعه آموزش و پرورش کشور، اظهار داشت: شرکت‌های تابعه صندوق ذخیره فرهنگیان بویژه تجهیزات مدارس ایران، صنایع آموزشی و پژوهش و نوآوری از ظرفیت‌های عظیمی جهت تولید و تأمین نیازهای گوناگون بخش آموزشی کشور برخوردارند و به همین منظور این شرکت‌ها با هم افزایی، تعریف و اجرای طرح‌ها و پروژه‌های مشترک و گسترش فعالیت‌های درون گروهی قرار است بیش از گذشته در خدمت نظام آموزشی کشور قرار گیرند.

مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان با بیان اینکه شرکت تجهیزات مدارس طی یک سال اخیر با شرکت در مناقصات آموزش و پرورش برنده بسیاری از این مناقصات شده است، افزود: 2867 میلیارد ریال از قرارداد شرکت تجهیزات مدارس با وزارت آموزش و پرورش جهت ساخت تجهیزات و لوازم آموزشی بوده که نسبت به دوره مشابه قبل حدود 10درصد رشد نشان می‌دهد.

احمدی با اشاره به توان فنی بالا و کیفیت مناسب محصولات شرکت تجهیزات مدارس ایران اظهار داشت: امکان تأمین بیش از ٧٠ درصد از نیازهای آموزش و پرورش در شرکت تجهیزات مدارس وجود دارد و لازم است با بهره‌گیری از پتانسیل‌های موجود و همچنین اقناع مسئولان شرایطی فراهم گردد تا خرید محصولات جدید شرکت تجهیزات مدارس ایران که در حال حاضر قابلیت رقابت با محصولات مشابه خارجی را درد از سوی آموزش و پرورش صورت پذیرد که این موضوع به برندینگ شرکت هم کمک می‌کند.

مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان ورود شرکت‌های تابعه صندوق ذخیره به بازار سرمایه را راهبرد کلی صندوق ذکر و تصریح کرد: تکلیف صندوق همچنین اراده هیات امنا و هیات مدیره بر این معطوف شده است که بورسی شدن را به عنوان اولویت در دستور کار قرار دهد؛ بنابراین شرکت تجهیزات مدارس نیز با توجه به سودده بودن و شرایط مناسب خود آمادگی برای ورود به بازار بورس را دارد.

وی با اشاره به  اهمیت صادرات محصولات و مدنظر قرار دادن بازار آسیای میانه، عراق و پاکستان بیان کرد: ضرورت دارد برنامه سالیانه با نگاه اقتصادی داشته باشیم و اهداف بازرگانی را در جامعه هدف مدنظر قرار دهیم.

مدیرعامل صندوق ذخیره، گفت: با توجه به امکانات این شرکت و روند تولید، تجهیزات مدارس فقط از بخشی از ظرفیت خود استفاده کرده است که باید در این زمینه اهتمام جدی صورت پذیرد.

مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان با ابراز خرسندی از اینکه شرکت تجهیزات مدارس ایران توانسته حدود 15درصد تولیدات خود را به تأمین نیازهای نیروهای نظامی و انتظامی اختصاص دهد به رقابتی بودن محصولات شرکت تجهیزات در مقایسه با محصولات خارجی اشاره و درخصوص تأمین نیازهای بخش‌های مختلف از جمله ترمینال‌ها، فرودگاه‌ها، مساجد، مدارس غیرانتفاعی و مهد کودک‌ها اعلام آمادگی کرد.

وی با اشاره به تولید محصولات جدید و پرتقاضا با تکیه بر فناوری‌های روز در شرکت تجهیزات مدارس بر ضرورت فعال شدن بخش بازاریابی نوین تأکید کرد و گفت: شرکت تجهیزات مدارس با همکاری و هم‌افزایی صندوق ذخیره فرهنگیان و وزارت آموزش و پرورش، موفق به ایجاد نمایندگی و عاملیت فروش در کلیه مراکز استان‌‌ها شده و محصولات و خدمات خود را در سراسر کشور در دسترس مشتریان قرار داده است و ضرورت دارد این روند توسعه ادامه یابد.

مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان ادامه داد: در شرایط کنونی که در آستانه سال تحصیلی جدید قرار داریم با هم‌افزایی هرچه بیشتر با آموزش و پرورش بویژه در زمینه بهبود معیشت و منزلت فرهنگیان که از اهدف مهم تشکیل صندوق است، بیش از پیش اهتمام جدی صورت پذیرد و نقطه ثقل دستیابی به این هدف، ارتقا و بهبود عملکرد برخی از شرکت‌های صندوق از جمله شرکت تجهیزات مدارس است که بازار آموزش و پرورش را در اختیار دارند.

احمدی با بیان اینکه یک میلیون و ٧٠٠ هزار نفر  عضو صندوق و جزو ذینفعان ما هستند، گفت: ساختار و بنیان کارها هر روز تغییر کرده و امروز خوشبختانه شرکت تجهیزات از مجموعه‌های موفق در ارتباط با آموزش و پرورش ظاهر شد.

وی افزود: راه‌اندازی ماشین‌آلات این شرکت در سال 1363 صورت گرفت و سال 1385 از ردیف شرکت‌های دولتی حذف شد و این شرکت یکی از برندهای معتبر سازنده تجهیزات آموزشی و اداری  محسوب می‌شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز