خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی مشهد خبرداد:

دستگیری سارقان بیهوش کننده مسافران اتوبوس‌ها در مشهد

asdasd
کد خبر : ۷۱۴۱۱۰

فرمانده انتظامی مشهد گفت: سارقانی که در استان های مختلف کشور با بیهوش کردن مسافران اتوبوس های بین شهری اقدام به سرقت می کردند در مشهد شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش ایلنا، سرهنگ اکبر آقابیگی گفت: چهار ماه پیش با دریافت گزارشی مبنی بر بیهوشی مسافران در پایانه مسافربری مشهد و سرقت وسائل و پول نقد آنها موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
 
وی ادامه داد: سارقان با سوار شدن در اتوبوس‌های بین شهری به عنوان مسافر، پس از شناسایی طعمه‌های خود به آنها نوشیدنی‌های پلمب شده را تعارف کرده و می‌خوراندند که قرص‌های خواب آور و مواد بیهوشی به آن اضافه شده بود. دزدان پس از بیهوشی  مسافران پول‌های نقد و اشیاء با ارزش آنها را سرقت می‌کردند و در میانه راه از اتوبوس پیاده می‌شدند.

فرمانده انتظامی مشهد گفت: سارقان به جز خراسان رضوی در سایر استان‌های کشور نیز با این روش اقدام به سرقت می‌کردند ولی از آنجا که مکان ثابتی نداشتند عملیات شناسایی و دستگیری آنها توسط پلیس زمانبر بود.

وی افزود: طی روزهای اخیر و با ادامه تحقیقات پلیسی سه متهم این پرونده که هیچ کدام خراسانی نیستند در مشهد شناسایی و دستگیر شدند. این پرونده تاکنون 20 شاکی دارد و تعداد شاکیان آن در حال افزایش است. تحقیقات از سارقان 25، 40 و 54 ساله این پرونده ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز