خبرگزاری کار ایران

همزمان با هفته دولت: انجام شد؛

بهره‌برداری از ۹۴۲ واحد مسکونی وزارت دفاع در کرج

asdasd
کد خبر : ۶۶۳۵۳۹

مراسم افتتاح ۹۴۲ واحد مسکونی و کلنگ‌زنی ۵۶۶ واحد مسکونی و تجاری وزارت دفاع با حضور معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع و جمعی از مسئولان در رجائی شهر کرج برگزار شد.

به گزارش ایلنا، همزمان با هفته دولت و به مناسبت گرامیداشت سالروز صنعت دفاعی با حضور معاون هماهنگ‌کننده وزارت دفاع، مدیرعامل بنیاد تعاون وزارت دفاع و جمعی از مسئولان استان البرز، مراسم افتتاحیه ۹۴۲ واحد مسکونی و کلنگ‌زنی ۵۳۶ واحد مسکونی و تجاری وزارت دفاع در رجائی شهر کرج برگزار شد.

معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع در این مراسم تأمین رفاه مردم را ضروری دانست و گفت: در خدمت به مردم و تأمین رفاه آن‌ها همه باید مشارکت کنند.

امیر سرتیپ محمود شیخ‌حسنی با بیان اینکه با بیان اینکه همه تلاش مسئولان باید در راستای خانه‌دار شدن مردم کشورمان باشد، اظهار داشت: هنوز در کشور برای انجام مقدمات احداث بنا و ایجاد پروژه‌های مسکن کارهای سخت و انجام مراحل دشواری پیش‌روی سازندگان پروژه‌ها‌ست.

وی با بیان اینکه در سال‌های اخیر ساخت و انجام چنین پروژه‌های بزرگی نشان از تلاش و زحمات ویژه متولیان دارد‌، تصریح کرد: امید است در کارهای خیر این‌چنینی که به‌نوعی خدمت به مردم و تأمین رفاه آنان است، همیشه مشارکت داشته باشیم.

مدیرعامل بنیاد تعاون وزارت دفاع نیز در این مراسم  با اشاره به افتتاح فاز ۳ و ۴ این پروژه که از جمله پروژه‌های اجرایی بنیاد تعاون وزارت دفاع است، اظهار داشت: با همت بسیار خوب و هدایت مقام عالی وزارت دفاع امیر حاتمی این پروژه‌ها با جدیت دنبال شده و به اتمام رسیده است.

سردار سرتیپ پاسدار علیرضا ‌با اشاره به اینکه همه پروژه‌هایی که در دست بنیاد وزارت دفاع بوده ‌با جدیت دنبال شده و به‌خوبی به اتمام رسیده است، افزود: مسئولان نظارتی، کارگاهی، شرکت‌های مشاور و دیگر عوامل اجرایی همگی به‌خوبی در این پروژه‌ها کارکرده‌اند و اکنون شاهد افتتاح این پروژه‌های مسکونی هستیم.

مدیرعامل  بنیاد تعاون وزارت دفاع مأموریت اصلی مجموعه بنیاد تعاون وزارت دفاع را تأمین مسکن برای کارکنان وزارت دفاع دانست و تصریح کرد:  توان و پتانسیل‌های زیادی در کارکنان این وزارتخانه وجود دارد که قابل‌تقدیر است.

سردار تمیزی با بیان اینکه کارکنان نیروی انتظامی در همه‌جا منشا خیروبرکت هستند، افزود: امیدواریم این پروژه‌ها هم که به‌خوبی ساخته و ایجاد شده در راستای خدمت‌رسانی هر چه بیشتر به کارکنان زحمتکش و خدوم این عرصه مفید واقع شود.

مدیرعامل صندوق سرمایه‌گذاری بنیاد تعاون وزارت دفاع نیز در این مراسم در مورد وضعیت حال حاضر پروژه‌های زیرمجموعه بنیاد تعاون وزارت دفاع که در حال افتتاح و یا کلنگ زنی است، گفت: ساخت و ایجاد چنین پروژه‌هایی از دهه ۸۰ با هدف تأمین مسکن پیگیری شده است.

وی با اشاره به اینکه ظرفیت کل پروژه سپهر بالغ‌بر یک هزار و ۷۵۰ واحد و زمین آن ۱۹ هکتار است، اظهار کرد: این پروژه در ۲۸ بلوک و ۷ طبقه به مرحله بهره‌برداری رسیده است.

صالح بابیان اینکه ظرفیت فاز ۳ و ۴ پروژه سپهر ۶۷۲ واحد است، گفت: پروژه «کوهک» ۹۰ واحد و پروژه اندیشه به ظرفیت ۱۸۰ واحد دو پروژه ساخته‌شده دیگر از پروژه‌های زیرمجموعه بنیاد تعاون وزارت دفاع است.

وی عنوان کرد: قیمت‌های پایه مسکن در پروژه‌های ساخته‌شده فاز ۳ و ۴ سپهر از ۷۰۰ هزار تومان تا حدود یک‌میلیون و ۴۴۹ هزار تومان است.

مدیرعامل صندوق سرمایه‌گذاری بنیاد تعاون وزارت دفاع ادامه داد: ایجاد سرانه‌های فرهنگی ازجمله ساخت مسجد در این پروژه مجتمع مسکونی سپهر تأمین‌شده است.

وی در پایان گفت: پروژه‌های بنیاد تعاون همگی تعیین تکلیف شده و به سرانجام رسیده است، پروژه دیگر که اجراشده پروژه غدیر است و در کنار این اقدامات تکمیل ۵ هزار واحد دیگر در کل کشور را به‌عنوان پروژه‌های اجرایی مسکن مدنظر داریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز