خبرگزاری کار ایران

استاندار کرمانشاه خبرداد:

احداث چند آزاد راه در کرمانشاه توسط شرکت‌های داخلی و خارجی

asdasd
کد خبر : ۵۳۹۶۵۰

استاندار کرمانشاه از احداث چند آزادراه در این استان توسط شرکت‌های داخلی و خارجی خبر داد.

به گزارش ایلنا، اسدالله رازانی در جلسه کار گروه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اظهار داشت: در پی احداث چند آزاد راه در استان هستیم که شرکت‌های متعدد داخلی و خارجی متقاضی انجام این پروژه‌ها هستند.

رازانی افزود: مطالعات انجام شده برای طرح برندینگ شهری توسط شهرداری کرمانشاه، ایده‌های متعدد و طرح‌های ارزشمند و ‌جالبی برای توسعه شهر دارد.

وی تصریح کرد: لازم است که با استفاده از مطالعات مشاور کریدور گردشگری بیستون- طاق‌بستان، برنامه‌های سال ۹۶ و ۹۷ را برای پیشبرد این طرح، تدوین و به اطلاع مردم استان برسانیم.

رازانی عقب‌نشینی پادگان‌های نظامی مسیر کریدور گردشگری بیستون- طاق‌بستان را از مصوبات سفر مقام معظم رهبری به استان دانست و گفت: کریدور گردشگری بیستون- طاق‌بستان از مگاپروژه‌های مطرح شده است که انتظار افکار عمومی این است که مراحل اجرایی آن به صورت مشخص و به عینه دیده شود.

این مقام ارشد اجرایی استان کرمانشاه گفت: اولویت مسیر کریدور گردشگری بیستون- طاق بستان در سال ۹۶ ساماندهی مسیر کرمانشاه- بیستون است.

وی تصریح کرد: ستاد ساماندهی ورودی شهرهای استان را با حضور دستگاه‌های ذی‌ربط تشکیل خواهیم داد و فرمانداران نیز باید در شهرستان‌ها این ستاد را تشکیل داده و گزارش‌های آن را به مرکز منعکس کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز