خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون بهداشت مجلس؛

تیم اقتصادی دولت با طرح تحول سلامت همراه نبود

asdasd
کد خبر : ۵۱۲۴۴۰

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، طرح تحول سلامت را یکی از مثبت ترین کارهای دولت یازدهم دانست و گفت: تیم اقتصادی دولت با وزیر بهداشت و اجرای این طرح ملی همراهی نکرد.

به گزارش ایلنا، حسینعلی شهریاری افزود: مجلس قوانین خوبی برای منابع پایدار طرح تحول سلامت تصویب کرده، قانون اختصاص ۱۰ درصد  از محل یارانه ها و یک درصد از مالیات بر ارزش افزوده اگر از سوی دولت اجرا می شد، همه مشکلات بهداشت و درمان را حل  می کرد.

وی ادامه داد: متاسفانه در دولت همکاری لازم برای اجرای طرح تحول سلامت صورت نگرفت و دکتر هاشمی در اجرای این طرح بزرگ و ارزشمند، تنها ماند.

شهریاری گفت: رئیس جمهور که همه جا از طرح تحول سلامت حمایت می کند، باید وزرای خود را ملزم به اجرای قانون و حمایت از این طرح کند، چون طرح تحول سلامت کارنامه تاریخی او در حوزه سلامت است.

وی افزود: به اعتقاد من، اعتماد شخص رئیس جمهوری به دکتر هاشمی دو سویه و بی سابقه است و تاکنون نظیر آن را نداشته ایم که رئیس جمهوری به وزیر بهداشت خود و به عکس وزیر به رئیس دولت این همه اعتماد داشته باشد، این خود نقطه قوتی برای نظام سلامت است.

شهریاری تاکید کرد: امیدواریم دولت دوازدهم همانطور که رئیس جمهوری گفتند، سلامت را اولویت خود می داند، در عمل هم از این طرح حمایت کند و مردم از برکات طرح تحول سلامت بیش از پیش بهره مند شوند.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، گفت: به اعتقاد من دکتر هاشمی تنها کسی است که چالش های اجرای طرح تحول سلامت را بخوبی می داند و هیچ کس جز او نمی تواند نظام سلامت کشور را به خوبی اداره  کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز